NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
یکی از مخالفان جمهوری اسلامی که مدتی است به آمریکا مهاجرت کرده و به دلیل سخنان ضدایرانی خود به بهانه دفاع از حقوق زنان جوایز متعددی را از نهادهای وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی دریافت کرده است، صراحتا از شکست جریان فمینیستی در ایران سخن گفت.

 

به گزارش شبکه ایران، "شادی صدر" در مطلبی که در وبلاگ شخصی خود نوشته، ضمن اعتراف به عدم موفقیت جریان ضداسلامی که تحت عنوان حقوق زنان فعالیت می‌کرد، اظهار داشته است: من سعی دارم به این سئوال جواب دهم که چرا جنبش زنان که بسیاری، آن را فعالترین جنبش اجتماعی ایران می‌دانستند، با ظهور جنبش سبز و در هشت ماهی که اعتراضات خیابانی جریان داشت، اینچنین به محاق فرو رفت؟

خانم صدر که پای ثابت سخنرانی‌های ضداسلامی و ضدایرانی در کشورهای مختلف اروپایی و آمریکا است، در ادامه یادداشت خود با حمایت مجدد از آشوب‌های خیابانی سال گذشته و اذعان به برنامه‌ریزی برای شکل دادن به این اغتشاشات، نوشته است: چرا جنبش زنان که حداقل از 5 سال پیش به این سو، همواره در تلاش برای تسخیر خیابان‌ها بود، در زمانی که خیابان‌ها به تسخیر مردم در آمده بود، از این فرصت تاریخی استفاده نکرد؟

گفتنی است شادی صدر در جریان برگزاری نمازجمعه 26 تیر سال گذشته که با حضور آقای هاشمی رفسنجانی برگزار شد، به همراه آشوبگران قصد ایجاد درگیری و اغتشاش داشت که توسط ماموران اطلاعاتی و امنیتی بازداشت شد.

او چند هفته بعد و پس از آزادی از زندان، به صورت غیرقانونی از ایران خارج و به یک کشور اروپایی پناهنده شد.


[ دوشنبه 89/6/8 ] [ 11:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 375
بازدید دیروز: 825
کل بازدیدها: 4401589