NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
محافل ضدانقلاب مقیم خارج سران و بازیگران داخلی فتنه را به خاطر سردرگمی و استیصال طولانی مدت با طنزهای تمسخرآمیز و تلخ می نوازندبه گزارش کیهان یکی از رسانه های ضدانقلاب در این زمینه خطاب به موسوی نوشت: عده ای که کله شان بوی آبگوشت بزباش می دهد بدجوری هوس باتوم کرده اند و دلشون لک زده از لج یه بنده خدایی در کارولینای شمالی (حیف که به صلاح جنبش تغییر فاز دادنمون نیست وگرنه هزار بار می نوشتم کدیور، کدیور...) هم که شده فریاد بزنند نه غزه نه لبنان. وظیفه خودمان دیدیم از مهندس درخواست کنیم راهپیمایی ما را لغو نکند.
نویسنده خودنویس در ادامه مطلب خود نوشت: بنده از همین سایت که با حفظ سمت ضدانقلاب بودن و معاند بودن، سایتی تفرقه انگیز و کیهانی هم هست! طی این نامه از مهندس موسوی نازنین که مثل بنده فقط عضوی از جنبش سبز هستند و هیچ ادعایی ندارند جز رهبری جنبش بی رهبر سبز! درخواست صدور مجوز برای راهپیمایی دارم. هیچ شعاری هم نمی دیم جز «هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران» (با شیرین کاری های برادر کدیور یهو دیدی بدترش رو هم دادیم!)
سایت مذکور اضافه کرد: مسیرهارو دولت مشخص می کنه. فقط یه مشکلی داریم با این آقای کروبی که هر دفعه یه جای پرت رو اعلام می کنه میگه من از اونجا میام ما هم به احترام همین شجاعتش می ریم اونجا بلانسبت مثل ...کتک می خوریم بعدم کروبی رو اجازه نمی دن بیاد ما هم برمی گردیم همون مسیر اصلی! مهندس!جان مادرت لغو نکن، محض خنده هم که شده همین جوری الکی بگو من هم میام، ما که می دونیم نمی ذارن بیای!
ظاهرا موسوی در قبال تحریکاتی از این دست گفته که فراخوان بی موقع موجب سرکوب می شود و باید ببینیم که چه می شود کرد
[ سه شنبه 89/6/9 ] [ 7:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 406
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4402194