NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
اخبار رسیده از امان، پایتخت اردن حاکی از آن است که «رغد» دختر دیکتاتور سابق عراق «صدام حسین» چند روز پیش به طور محرمانه توسط نیروهای پلیس بین المللی "اینترپول" بازداشت شد.به گزارش شیعه آنلاین به نقل از بی باک، گفته می شود به رغم بازداشت «رغد» 42 ساله، اما وی همچنان در کشور اردن می باشد و به خارج این کشور انتقال داده نشده است.
وی به حمایت مالی و پشتیبانی از گروهک های مسلح تروریستی در عراق متهم است. حکم بازداشت وی در سال 2009 توسط اینترپل صادر شد اما با دخالت و میانجیگری مقامات اردنی بازداشت وی به طور موقت متوقف شد.
اما دادگاه عالی جنایات عراق، مدتی پیش پس از بررسی رفتارها و اقدامات جدید وی، حکم بازداشت جدیدی علیه «رغد» صادر کرد. بررسی های دادگاه عالی جنایات عراق نشان می دهد که دختر صدام به رغم تعهد به عدم دخالت در امور عراق و عدم حمایت از گروهک های مسلح، اما همچنان به اقدامات سابق خود ادامه می دهد و چندین عملیات تروریستی علیه شخصیت های مختلف عراق به دستور و نظارت مستقیم خود او انجام شده است.
قابل ذکر است «رغد» از سال 2003 میلادی یعنی زمان سقوط رژیم بعث سابق عراق تاکنون به همراه مادر، خواهر و دیگر اعضای خانواده «صدام حسین» در پایتخت اردن و زیر پوشش «ملک عبدالله دوم» پادشاه اردن زندگی می کند.

[ شنبه 89/6/13 ] [ 10:55 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 250
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 4391592