NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
یک عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد وقف اموال این دانشگاه را منتفی دانست و گفت: در انتظار اعلام نظر رسمی هیئت فقهی هستیم.سیدشهاب الدین صدر در گفت وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت اجرای اساسنامه و زمان تشکیل جلسات هیئت امنای این دانشگاه گفت: جلسات هیئت امنای دانشگاه آزاد هنوز تشکیل نشده است و منتظر اعلام نظر دستگاه قضایی در این مورد هستیم.
وی با بیان اینکه دستگاه قضایی باید جمع بندی نهایی و رسمی خود را در خصوص وقف اموال دانشگاه آزاد اعلام کند، افزود: هیئت امنای دانشگاه آزاد نیز بعد از انجام این مرحله، می تواند جلسات خود را برگزار و سرپرست دانشگاه را تعیین کند.
عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد در همین زمینه گفت: بعد از انتخابات سرپرست دانشگاه آزاد در جلسه هیئت امنا، صلاحیت گزینه پیشنهادی در شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز بررسی خواهد شد تا در نهایت رئیس دانشگاه آزاد معرفی شود.
صدر در پاسخ به این سؤال که آیا موارد مطرح شده در رسانه ها را مبنی بر اینکه «هیئت فقهی که مامور بررسی وقف اموال دانشگاه آزاد از نظر شرعی شده بود، این وقف را غیرشرعی دانسته است» تایید می کنید، خاطرنشان کرد: آن چیزی که اطلاع پیدا کرده ایم این است که قاعدتاً چون اموال دانشگاه آزاد، اموال شخصی نبوده و متعلق به مؤسسین این دانشگاه نیست، مباحث حقوقی در خصوص آن وجود دارد و قاعدتاً بحث وقف در مورد آن نمی تواند انجام بگیرد.
وی در همین زمینه یادآور شد: سازمان اوقاف هم بارها این مسئله را اعلام کرده است که چیزی به نام وقف نامه از سوی دانشگاه آزاد به آن ارائه نشده است، بنابراین به نظر می رسد که موضوع وقف دانشگاه آزاد منتفی است.
عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد در پایان در پاسخ به این سؤال که نهایتاً چه زمانی تکلیف دانشگاه آزاد مشخص خواهد شد، اظهار داشت: منتظر این هستیم که دستگاه قضایی این مسئله را رسماً اعلام کند تا جلسه هیئت امنا را برگزار کنیم که این جلسه باید هرچه زودتر و قبل از سال تحصیلی دانشگاه برگزار شود.

[ یکشنبه 89/6/14 ] [ 12:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 216
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392556