NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
در جلسه اخیر حزب تعلیق شده مشارکت یک پیشنهاد جنجالی درباره کروبی و نجات جریان فتنه از وضعیت کنونی مطرح شد.به گزارش جنبش سرخ حسینی، اخیراً حزب تعلیق شده مشارکت تلاش خود را جهت احیای فتنه و بازسازی تشکیلاتی آن آغاز نموده است.
بر اساس اطلاعات کسب شده، در همین راستا حدود 100 نفر از اعضای شاخه جوانان حزب مشارکت اخیراً به بهانه ضیافت افطار جلسه‌ای برگزار کرده اند که در این جلسه پس از بحث و بررسی فضای سیاسی، تاکید شده برای خارج شدن از انفعال، باید یک حرکت عملیاتی داشته باشند به طوریکه بازتاب آن باعث شود هواداران به خروش آمده و مجدداً بتوانند در صحنه حضور یابند.
به گفته یکی از منابع آگاه برخی از اعضای حاضر در جلسه با اشاره به اعتراضات مقابل منزل کروبی، پیشنهاد طرح ترور وی را مطرح کرده اند تا با توجه به فضاسازی های رسانه های حامی فتنه علیه نظام این اقدام را به نظام منتسب کنند.
به گفته این افراد در صورت موفقیت این طرح بار دیگر جریان متبوع آنان زنده خواهد شد.
با این حال تصمیم‌گیری در این خصوص به یک محفل خصوصی‌تر محول شده است.
گفتنی است، پیش از این هم فرمانده سپاه علی بن ابیطالب با اشاره به جریان کشته‌سازی منافقان از اقدام برای بمب‌گذاری هواپیمای تهران ـ اهواز و ترور محمد خاتمی در ایام پیش از انتخابات خبر داده بود.
به گفته ابراهیم جباری "پیش از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و زمانی که خاتمی به شهر اهواز سفر کرده بود، منافقان درصدد ترور وی و اسطوره‌سازی و مظلوم‌نمایی فتنه سبز برآمدند که با فداکاری مسئولان امنیتی این اقدام ختثی شد."

[ یکشنبه 89/6/14 ] [ 12:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 237
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4404943