NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

گروهک تروریستی منافقین سعی دارد به بهانه حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان در اجلاس سازمان ملل، با کرایه افراد تجمعی در نیویورک بر پا کند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انجمن دوستداران عدالت، گروهک تروریستی منافقین قصد دارد همزمان با سفر محمود احمدی‌نژاد به اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با فراهم کردن سفر اتباع غیر ایرانی و پرداخت پول تو جیبی و اسکان در هتل‌های نیویورک در روز دوم مهرماه (24 سپتامبر) تجمعی برگزار کند.

به گزارش سایت‌های وابسته به این فرقه تروریستی، این تجمع برای این گروهک بسیار حیاتی به شمار می‌رود. گروهک منافقین در لیست سیاه گروه‌های تروریستی آمریکا قرار دارد و در سال جاری نیز برای چهاردهمین سال پیاپی در این لیست ابقا شد.

این گروهک برای خارج شدن از لیست تروریستی تلاش‌های بسیاری از قبیل جاسوسی از اتباع ایرانی در دوبی، کنترل زائرین ایرانی در عراق، جاسوسی از مرزهای ایران برای آمریکایی‌ها، جاسوسی و بزرگنمایی فعالیت‌های هسته‌ای، همکاری با پنتاگون، همکاری و دوستی با صهیونیست‌ها را انجام داده و این تجمع در برابر سازمان ملل برای خود شیرینی این گروهک برای آمریکا حائز اهمیت است، اما به دلیل همراهی نکردن حتی گروه‌های مخالف نظام با این گروهک و طرد منافقین از سوی آنها برای خود نمایی قصد دارند تا با کرایه اتباع دیگر این تجمع را برگزار کنند.


[ دوشنبه 89/6/15 ] [ 12:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 166
بازدید دیروز: 359
کل بازدیدها: 4403638