NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
اگر به سمت کودتا علیه رهبری نمی‌رفتیم الان در بهترین وضعیت بودیمبه گزارش خبرنگار جهان اخیرا در جلسه اصلاح طلبان با مرد خاکستری اصلاحات ، مطرح شده است: قبل از سالگرد فتنه بزرگ‌ترین اشتباه ما این بوده است که به سمت رهبری نشانه رفتیم و تأکید داشتیم که باید برخورد با احمدی‌نژاد به برخورد با رهبری منتهی شود و این بزرگترین اشتباه ما بود. نتیجه آن هم این شد که ما را سران فتنه قلمداد کردند. 
در این جلسه تاکید شده است: اگر ما به سمت کودتا علیه رهبری نمی‌رفتیم الان در بهترین وضعیت قرار داشتیم و این بزرگترین اشتباه استراتژیک ما بود. 
آنها تاکید می‌کنند: ما می‌توانستیم بگوییم به خاطر رهبری و شورای نگهبان نتیجه انتخابات را می‌پذیریم اما به نحوه انتخابات اعتراض داریم. از این طریق در نظام می‌ماندیم، اما الان در حاشیه قرار گرفته‌ایم و تبدیل به سران فتنه شده‌ایم. 
به گفته این دسته از  عوامل جریان فتنه به خاطر همین مسائل است که اخیرا برخی همچون خاتمی رویکرد بازگشت به سمت نظام و رهبری را در پیش گرفته‌‌اند. 
نتیجه آن هم این شده است که الان احمدی‌نژاد و دولت به راحتی کارشان را انجام می‌دهند. 
در ادامه این جلسه گفته شده است: در حال حاضر احمدی نژاد دارد با رهبری زاویه پیدا می‌کند و اگر احمدی‌نژاد به این انحراف و زاویه پیدا کردن با رهبری ادامه دهد در نهایت با رهبری مشکل خواهد داشت و در صورتی که این مشکلات ادامه پیدا کند برای ما خیلی خوب است. 
با این حال مردخاکستری اصلاحات  در پاسخ به این سخنان می گوید: این اشتباه است که ما دوباره احمدی‌نژاد را از رهبری جدا کنیم. احمدی‌نژاد دارد همان منویات رهبری را اجرا می‌کند. 
وی در ادامه گفته است: البته احمدی‌نژاد، درخصوص مشایی و مسائل دیگر دچار مشکلات اساسی شده است.
[ سه شنبه 89/6/16 ] [ 11:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 138
بازدید دیروز: 353
کل بازدیدها: 4400526