NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
در حالی که عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد از منتفی شدن وقف اموال دانشگاه آزاد خبر داده است،‌ هاشمی رفسنجانی همچنان بر وقف اموال این دانشگاه تاکید دارد.
به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران یکشنبه این هفته مصادف با ??رمضان، یکصد نفر از کارمندان دانشگاه آزاد در مراسم افطاری که در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام به میزبانی هاشمی رفسنجانی تدارک دیده شده بود، شرکت کردند.
در این مراسم افطاری که اینبار بدون حضور عبداله جعفرعلی جاسبی برگزار شد، هاشمی رفسنجانی که پیش از این عنوان کرده بود اموال دانشگاه آزاد متعلق به ما و فرزندان ماست،‌در سخنان بین نماز مغرب و عشا بر وقف اموال دانشگاه تاکید کرد.
هاشمی در سخنان خود گفته است: مسئله وقف دانشگاه آزاد خیلی مهم است و باید ادامه پیدا کند.
وی که قبل تر نیز مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را غیرشرعی دانسته بود،‌ پیگیران مسئله وقف را تلویحا گناهکار خواند و در کنایه ای معنادار تاکید کرد: خدا گناهان آن کسانی که جلو وقف را می گیرند ببخشد.
این اظهارات جهت‌دار هاشمی در حالی است که سه روز پیش عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد در پاسخ به این سؤال که آیا موارد مطرح شده در رسانه‌ها را مبنی بر اینکه “هیئت فقهی که مأمور بررسی وقف اموال دانشگاه آزاد از نظر شرعی شده بود، این وقف را غیرشرعی دانسته است ” تأیید می‌کنید، خاطرنشان کرد: آن چیزی که اطلاع پیدا کرده‌ایم این است که قاعدتا چون اموال دانشگاه آزاد، اموال شخصی نبوده و متعلق به مؤسسین این دانشگاه نیست، مباحث حقوقی در خصوص آن وجود دارد و قاعدتاً بحث وقف در مورد آن نمی‌تواند انجام بگیرد.
وی در همین زمینه یادآور شده بود: سازمان اوقاف هم بارها این مسئله را اعلام کرده است که چیزی به نام وقف‌نامه از سوی دانشگاه آزاد به آن ارائه نشده است، بنابراین به نظر می‌رسد که موضوع وقف دانشگاه آزاد منتفی است.

[ چهارشنبه 89/6/17 ] [ 10:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 87
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4401875