NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در نامه سرگشاده مجمع نمایندگان استان فارس خطاب به رئیس مجلس خبرگان آمده است: چنانچه استحضار دارید به دنبال اعلام مواضع ساختارشکنانه علی‌محمد دستغیب و اظهار نظر نامبرده نسبت به حوادث و موضوعات پس از انتخابات و زیر سؤال بردن مشروعیت نظام و صحت انتخابات در سال گذشته، فضای ناامنی ایجاد و واکنش‌هایی از ناحیه امت حزب‌الله فارس نسبت به مواضع وی بروز داده است.
در ادامه این نامه تصریح شده است: تکرار مواضع علی‌محمد دستغیب در جلسات تفسیر قرآن ماه مبارک رمضان و انعکاس این مواضع در رادیو آمریکا و سایر رسانه‌های دشمنان نظام و سایت ایشان سبب شد تا اعتراضات شدید مردمی علیه وی شکل گرفته و در روز جهانی قدس تعدادی از نمازگزاران برای بیان اعتراض خود به دیدگاه‌های نامبرده به صورت مسالمت‌‌آمیز در درون مسجد قبا و اطراف آن تجمع کردند که با سنگ، کاشی، آجر و بلوکی که از قبل در پشت بام مسجد و از ناحیه طرفداران دستغیب تدارک دیده شده بود، مورد هجوم قرار گرفتند و قریب به 40 زخمی راهی بیمارستان شده و تعداد قابل توجهی نیز مضروب شدند.
مجمع نمایندگان استان فارس در نامه خود به هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کرده است: با محکوم کردن سخنان و اقدامات و مواضع دستغیب که همسو با مواضع دشمنان نظام است بیم آن می‌رود که تکرار این گونه مواضع و انجام اقدامات ذکر شده دگرباره امنیت مردم شریف و ولایت‌مدار استان فارس را به مخاطره بیندازد بنابر این از آن مجلس محترم و نهادهای مسئول بررسی و رسیدگی سریع و جدی و اعلام نظر و پیگیری در راستای تأمین امنیت مردم شریف استان را خواستاریم.
مجمع نمایندگان استان فارس همچنین طی نامه‌ای از رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی خواستند تا به اعمال علی محمد دستغیب رسیدگی کند.
برپایه این گزارش مجمع نمایندگان استان فارس همچنین طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، خواستار رسیدگی به حرمت‌شکنی‌های علی محمد دستغیب شدند.

امام جمعه کازرون: مجلس خبرگان صلاحیت علی محمد دستغیب را با توجه به فتنه گری ها بازنگری کند
امام جمعه کازرون در بخشی از خطبه‌های نماز عید فطر این شهر با اشاره به جسارت‌های یکی از نمایندگان مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری نسبت به انقلاب و نظام گفت: به دلیل سوابق خانوادگی این فرد و انتصابش به شهید آیت‌الله دستغیب مردم به او اعتماد کردند.
خرسند با بیان اینکه در دو سال اخیر به ویژه بعد از فتنه‌های سال گذشته شاهد حرمت‌شکنی‌های این فرد به انقلاب و نظام بودیم ابراز داشت: مردم بعد از فتنه‌ها وارد عمل شدند اما با رافت اسلامی و محبت مقام معظم رهبری و توصیه ایشان مبنی بر حفظ آرامش مجال دیگری به این فرد داده شد که متاسفانه باز‌هم شاهد جسارت‌های وقیحانه این شخص بودیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز بوق‌های تبلیغاتی استکبار از یکی از نمایندگان فارس در مجلس خبرگان رهبری به عنوان یک فقیه و مرجع تقلید یاد می‌کند و این در حالی است که این فرد شرایط مرجع تقلید و فقیه بودن را ندارد و با توجه به اینکه در راستای منافع دشمن قدم برمی‌دارد از این رو شایسته نمایندگی مردم فارس در مجلس خبرگان نیست.
نماینده ولی فقیه در کازرون در آستانه برگزاری اجلاس خبرگان رهبری از نمایندگان و هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری خواست که عملکرد و صلاحیت نماینده مردم فارس در این مجلس که جسارت‌های وقیحانه انجام می‌دهد را بررسی کرده و این شخص نیز در اعمال خودش تفکر کند و از گذشته عبرت گیرد.

خرسند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: در ماه مبارک رمضان خداوند توفیق روزه گرفتن، برگزاری احیا در شب‌های قدر، تلاوت قرآن و حضور در محافل قرآنی را داد. خرسند همچنین یاد و خاطره شهید دانشجو که به دست منافقان به شهادت رسید، سالگرد وفات مرحوم آیت‌الله طالقانی و سالروز شهادت دومین شهید محراب آیت‌الله مدنی را گرامی داشت.
وی در بخش پایانی خطبه‌های نماز عید فطر کازرون با دعوت مردم به وحدت، تقوی، برادری و کنار گذاشتن اختلافات گفت: عید فطر روز امت اسلامی و وحدت آن‌ها است و اگر جامعه اسلامی به هویت اسلامی خود رجوع کند، مشکلاتش برطرف می‌شود.
نماینده ولی فقیه در کازرون با بیان اینکه با دیدن حال درونی خود اگر تغییری در ما ایجاد شد به اندازه همان تغییر اعمال ما در ماه مبارک رمضان مقبول شده است اما اگر تغییر درونی در ما ایجاد نشد از ماه مبارک رمضان بهره چندانی نبرده‌ایم.وی خاطرنشان کرد: نخستین روز ماه شوال را برای خود، خانواده و همسایگانمان عید بدانیم، صله رحم کرده و به فقرا سرکشی کنیم و همچنین فطریه خود را به اهلش برسانیم.


[ یکشنبه 89/6/21 ] [ 9:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 169
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4404875