NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
به گزارش فارس به نقل از خبرگزای رویترز، "هیلاری کلینتون " روز گذشته در سخنرانی خود در شورای روابط خارجی آمریکا با اشاره به جریان فتنه در ایران اعلام کرد: آمریکا در تلاش است تا به طریقی که فعالیت نیروهای دموکراتیک در ایران تضعیف نشود و همچنین این نیروها به خطر نیفتند، از آنها حمایت کند.
وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه در پاسخ به سؤالاتی که در شورای روابط خارجی آمریکا توسط برخی از عالیرتبه‌ترین کارشناسان سیاست‌خارجی این کشور مطرح شد، مدعی شد: فکر نمی‌کنم هیچ تردیدی وجود داشته باشد که ایران در حال تغییر شکل به یک دیکتاتوری نظامی با نوعی ظاهر مذهبی-ایدئولوژیکی است.
وی در ادامه در تلاش برای زیر سؤال بخش اسلامیت نظام به عنوان جزء لاینفک "جمهوری اسلامی ایران " ادعا کرد: من فکر نمی‌کنم جمهوری اسلامی ایران آن چیزی باشد که انقلاب ایران قرار بود برای مردم ایران به ارمغان آورد.
کلینتون همچنین گفت‌ که معتقد است مردم ایران در نهایت به آنچه که وی "رخدادهای ناراحت کننده " در کشور ایران به عنوان یک کشور صادرکننده نفت خواند، پاسخ خواهند داد.
وزیر امورخارجه آمریکا ادامه داد: من می‌دانم که فعالیت‌های بسیاری در داخل ایران در حال انجام است که ما شدیدا سعی در حمایت آنها داریم.
وی تصریح کرد: در عین حال، ما قصد نداریم مردمانی را که در این زمینه فعالیت می‌کنند به خطر اندازیم یا فعالیت‌های آنان را تضعیف کنیم. و این‌بار آمریکا به جای اینکه تنها بنشیند و از تلاش‌های داخل ایران حمایت کند، قصد دارد اقداماتی را صورت دهد.
کلینتون در پایان مدعی شد: در حال حاضر رخدادهای بسیار ناراحت‌کننده‌ای در داخل ایران در حال وقوع است که من معتقدم در نهایت مردم ایران خودشان به این رخدادها پاسخ خواهند داد. البته اینکه می‌گویم در نهایت، یک چارچوب زمانی خاص نیز می‌توانم برای آن مشخص کنم.
بنا بر این گزارش، "کمیته سیاست ایران " که یک گروه غیرانتفاعی در واشنگتن است و روابط نزدیکی با مخالفان ایران در خارج از این کشور دارد و همچنین به شدت نیز به دنبال تأثیرگذاری بر سیاست آمریکا در قبال ایران است، اعلام کرده است که امروز پنج‌شنبه یک کنفرانس مطبوعاتی در واشنگتن برگزار می‌کند تا اطلاعاتی را درباره یک سایت محرمانه هسته‌ای جدید و مهم در ایران ارائه کند.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز دوشنبه گذشته گزارش جدید خود درباره برنامه هسته‌ای ایران را منتشر کرد و این‌بار نیز همانند گزارش‌های پیشین، بر عدم انحراف برنامه هسته‌ای ایران و تطابق کامل آن با توافقات بین‌المللی تأکید کرد.

[ یکشنبه 89/6/21 ] [ 9:5 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 420
کل بازدیدها: 4403921