NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
روح جمعی ملت ایران اجازه نمی‌دهد که عده‌ای دلارها را بچاپند / آرزوی اینکه ملت ایران را به اندازه سر سوزن به عقب برانید را به گور خواهید برد / انفجار بمب در سیستان ادامه همان قطعنامه شورای امنیت است.رئیس‌جمهور انفجار بمب در سیستان و بلوچستان را ادامه همان قطعنامه اخیر شورای امنیت و ترجمه و تفسیر پیام رئیس‌جمهور آمریکا به مناسبت 22 خرداد دانست و گفت: اسناد معتبری داریم که این نیروها را آمریکایی‌ها و نیروهای ناتو در پاکستان افغانستان تجهیز، حمایت اطلاعاتی و هدایت می‌کنند.
به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به قزوین ، محمود احمدی‌نژاد در مراسم افتتاح خطوط گرانیتی شرکت آپادانا سرام و توسعه شرکت پارس‌زئولایت در قزوین به بیان برخی از ویژگی‌های روح جمعی ملت ایران پرداخت و گفت: علت عصبانیت آنها از ما چیست، آنها می‌گویند ما اطلاعاتی داریم که ایرانی‌ها تا دو سال دیگر یک بمب اتم خواهند ساخت اینکه حرف غلطی است، اما گیرم که درست باشد خود شما چقدر بمب اتم دارید؟

رئیس‌جمهور به گفته آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه بیش از 5 هزار بمب اتم در اختیار دارد استناد کرد و گفت: هرچند که به سخنان شما اعتقاد و اطمینان نداریم اما این حرف شما را قبول می‌کنیم، اما کسی که 5 هزار بمب اتمی پیشرفته با برد 10 تا 12 هزار کیلومتر دارد از یک بمب اتم می‌ترسد مشخص است که آنها نه از یک بمب اتم و نه از هزار بمب می‌ترسند و خود بهتر می‌دانند که ملت ایران به دنبال بمب اتم نیست.

وی به فضاسازی‌ها و جنجال رسانه‌ای کشورهای غربی در این خصوص اشاره کرد و ادامه داد: انفجار بمب در سیستان و بلوچستان ادامه همان قطعنامه و ترجمه و تفسیر پیام رئیس‌جمهور آمریکا به مناسبت 22 خرداد است که اعلام می‌کند ما می‌خواهیم در ایران دموکراسی برقرار شده و در همین راستا از گروه‌های مخالف نظام حمایت می‌کنیم.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: اسناد معتبری در اختیار داریم که نشان می‌دهد این نیروهای تروریستی از سوی آمریکایی‌ها و نیروهای ناتو در پاکستان و افغانستان تجهیز و از سوی آنها حمایت اطلاعاتی و هدایت می‌شوند.

وی ادامه داد:آنها نه از بمب‌اتمی و نه از موشک عصبانی هستند، بلکه نگرانی آنها از بیداری مجدد روح جمعی ملت ایران است که اگر این روح بیدار شود آنقدر ارزش‌های بالا دارد که تمام دنیا را فتح می‌کند و اجازه نمی‌دهد که آنها دلارها را بچاپند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه آنها می‌دانند روح جمعی ملت ایران بیدار و در حال حرکت است، اظهار داشت: بیداری ملت ایران دیگر به آنها اجازه این چپاول و غارتگری‌های تاریخی را نخواهد داد و ارزش‌های الهی و انسانی ایران سراسر دنیا را فرا خواهد گرفت.

احمدی‌نژاد ادامه داد: آنها می‌دانند که در 500 سال پیش هیچ‌چیزی نداشتند، اما ایرانی‌ها از فرهنگ و علم و تمدن بالایی برخوردار بودند که با تخریب بنیان‌های فرهنگی و تمدنی ایران و بی‌عرضه‌گی برخی شاهان ایرانی توانستند مسلط شوند.

وی به لشکرکشی‌های نیروهای آمریکایی و غربی اشاره کرد و گفت: امروز مگر ما به جای لشکرکشی و یا به جایی تجاوز کردیم؟ به ما حمله شد و اعراب دو جنگ را برپا کرد اما آمریکایی‌ها که هیچ‌کاره بودند دارند خسارت می‌گیرند و ما که خسارت‌دیده اصلی بودیم خسارت ما را پرداخت نمی‌کنند.

احمدی‌نژاد دعوای غربی‌ها با ایران را سر مسائل دیگری عنوان کرد و گفت: روحی جمعی ملت ایران بیدار شده و شما را از همه عرصه‌های سلطه اخراج خواهد کرد.

شما خیال کردید با صدور قطعنامه و تحریم ملت ایران دست خود را جلوی شما دراز خواهد کرد هرچند شما نمی‌فهمید و گوش‌هایتان دیگر به خاطر رذالت‌هایی که انجام داده‌اید هرجایی که شما بر ما ببندید، دانشمندان ایرانی راه آن را پیدا کرده و بهتر از آن را به دست متخصصان داخلی خواهند ساخت.

احمدی‌نژاد ملت ایران را در حال حاضر یک ملت متحد دانست و اظهار داشت: آنها به دنبال این هستند که القاء کنند که میان ملت ایران شکاف وجود دارد،خدا را شکر که دشمنان ما از احمق‌ها هستند. شما نمی‌فهمید که ملت ایران و 75 میلیون یک تن واحد بوده و شاید مانند اعضای خانواده با یکدیگر اختلاف سلیقه داشته باشند، اما در برابر شما متحد خواهند ایستاد.
وی به شجاعت ملت ایران در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: آنقدر ملت ایران در شجاعت برجسته بود که در برابر لشکرهای چند هزارنفری ایستادگی و بر آنها پیروز می‌شد. ملت ایران همان ملت ایران است که امروز بیدار شده و اهل جنگ و تهاجم نیست و در تاریخ هم وجود ندارد که فرهنگ ایرانی به وسیله تجاوز به سایر کشورها گسترش یافته باشد.

رئیس‌جمهور به گردهمایی قدرت‌های اقتصادی و تحریم علیه ایران اشاره کرد و گفت: آنقدر تحریم کنید که زیرپایتان علف سبز شود، روزی که ما بتوانیم نیازهای خودمان را رفع کنیم روز جشن ملت ایران است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه از تحریم استقبال نمی‌کنیم،خاطرنشان کرد: زمانی که عدالت و حرف حساب سرتان نمی‌شود و فکر می‌کنید با مسدود کردن حساب‌های بانکی و یا گشتن چند کشتی ما کلید کشور را به دست شما می‌دهیم و بگوئیم‌تسلیم هستیم در اشتباه به سر می‌برید، شما آرزوی اینکه ملت ایران را به اندازه سر سوزن به عقب برانید را به گور خواهید برد.
وی ادامه داد: می‌گویند بیایید گفت‌وگو کنیم، اما پیش‌شرط گفت‌وگو را قطعنامه می‌دانند،این گفت‌وگو ادبیات گاوچرانی است که در ایران جایی ندارد ملت ایران حوصله بسیار دارد و شما نمایش خود را انجام دهید تا ببینیم چه می‌گویید و چه می‌خواهید.

احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه ملت ایران به مسائل و خواسته‌های پست تن در نمی‌دهند، اظهار داشت: اگر نصیحت‌های ما را بپذیرید به نفعتان خواهد بود در غیر این صورت پاسخ ما روشن است.

رئیس‌جمهور در بخش ابتدائی سخنان خود گفت: امروز دو طرح را افتتاح کردیم که هر‌یک ویژگی‌های خاص خود را دارد.

وی به افتتاح توسعه شرکت پارس‌زئولایت اشاره کرد و گفت: ممکن است عمل تولید مواد شوینده خود مهم نباشد ، اما احساس مسوولیت، خلاقیت و ابتکار عمل در این طرح بسیار ارزشمند است و روحیه این عزیزان روحیه ایمان به توانمندی ملت ایران و روحیه مثبت خلاق برای رفع موانع و ایجاد فضاها و فرصت‌های جدید است که بخشی از این ابتکار عمل‌ها و خلاقیت‌ها در خلال دعوای سیاسی و اقتصادی است که علیه ایران به راه انداخته شده است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه میزان موفقیت‌ها با افق نگاه و اهداف و آرمان‌ها ارتباط مستقیم دارد،گفت: کسانی که قله‌های بلند را هدف می‌گیرند حتما به ارتفاعات بالا دست پیدا خواهند کرد و همت‌های بلند زاییده هدف‌های جهانی و بالا است احمدی‌نژاد استان قزوین را استانی دانست که به سرعت در حال پیشرفت بوده و حجم سرمایه‌گذاری‌های صنعتی در این استان بیش از 9 برابر عنوان شده در برابر چهارم توسعه است.

وی به سابقه تاریخی قزوین و بویین‌زهرا اشاره کرد و اظهار داشت: سابقه تاریخی مانند حافظه انسان بوده و هویت و موجودیت یک ملت را شکل می‌دهد. استان قزوین از مناطق تمدن‌خیز و فرهنگی ایران‌زمین است و زمانی که تاریخ را ورق می‌زنیم مشاهده می‌کنیم این منطقه نیز مانند سایر مناطق کشور پرچم‌دار تمدن، علم، فناوری، فرهنگ و سازندگی همه ملت‌ها بوده است.
احمدی‌نژاد افزود: انسان‌ها دو روح و دو موجودیت دارند که یکی موجودیت فردی بوده و افراد را از یکدیگر متمایز می‌کند، اما همزمان دارای یک روح جمعی هستند که اگر بخواهیم رفتار یک ملت را در طول تاریخ تحلیل کنیم باید روح جمعی آن ملت را مورد توجه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه باور ما این است که ویژگی‌های روح جمعی ملت ایران همواره برجسته و افتخارآفرین است یکی از ویژگی‌های روح جمعی ملت ایران را یگانه‌پرستی عنوان کرد و گفت: شاید تنها و یا از محدود ملت‌هایی هستیم که هیچگاه شرک و بت‌پرستی بر روح جمعی ما غلبه نکرد و هیچ نشانه‌ای در انحراف روح جمعی از یگانه‌پرستی وجود ندارد و ما همواره یک ملت مذهبی و معتقد بوده‌ایم.

رئیس‌جمهور کمال‌جویی را از دیگر ویژگی‌های روح ملت و روح جمعی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: همواره ملت ایران در همه عرصه‌ها بالاترین نمره و نقطه را طلب کرده است و هر ارزشی را که مبنا قرار دهیم مشاهده می‌کنیم که ملت ایران بالاترین درجه آن را مطالبه کرده و همواره به دنبال برتر بودن بوده نه مسلط‌تر.

وی ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های روح جمعی ملت ایران حق‌طلبی بوده و جزء معدود ملت‌هایی هستیم که تعصب قومی، طایفه‌ای و ملی نداشته‌ایم و اگر هم بوده بسیار ضعیف است.
احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه ملت ایران هیچگاه مقابل حرف حق مقابله و ایستادگی نکرده است، خاطرنشان کرد: زمانی که ملت ایران اسلام را پذیرفت به لحاظ اقتصادی، اجتماعی، تمدن و فرهنگ بسیار پیشرفته‌تر از دعوت‌کنندگان به اسلام بود.

احمدی‌نژاد به ویژگی عشق و علاقه و علم‌اندوزی ملت ایران اشاره کرد و اظهار داشت: وقتی تاریخ را مطالعه می‌کنیم مشاهده می‌کنیم که هرگاه روح جمعی ملت ایران بیدار شده و حرکت کرده است توانسته‌ایم قله‌های مرتفع را فتح و تمدن‌های بزرگی را پایه‌گذاری کنیم.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: باورم این است که استعمار ویژگی روح جمعی ملت ایران را شناخت و برای جلوگیری از آن یک برنامه فرهنگی ویژه اجرا کرد بیش از 150 سال استعمارگران بی‌فرهنگ که صدها سال در برابر عظمت فرهنگی و تمدنی ایران تسلیم شده بودند توانستند بر ما مسلط شوند و ما که صدها سال پرچم‌دار علم، تاریخ و فرهنگ بودیم ولی برای ابتدایی‌ترین نیازهای خود محتاج بدترین افراد شدیم.

[ سه شنبه 89/4/29 ] [ 9:7 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 122
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392462