NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
آخرین نیوز:«لورن بوث»? فعال حقوق بشر و خواهر زن نخست وزیر اسبق انگلستان "تونی بلر" در نامه خطاب به وی با انتقاد از سیاست ایران هراسی از حضورش در میان راهپیمایان روز قدس ایران خبر داد.
خواهر زن تونی بلر: بلر مبلغ جنگ صلیبی است
به گزارش پیمانه به نقل از اسلام تایمز ،بوث در این نامه آورده است: من در ایران هستم. دیروز به راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران رفتم. احتمالا در مورد آن مطالبی شنیده باشی؟ در این راهپیمایی مخالفان علیه اشغال فلسطین توسط اسرائیلی‌ها جمع می‌شوند. اگر بپرسم چیزی در مورد روز قدس شنیده‌ای، طعنه‌آمیز است، چون می‌دانم حتماً شنیده‌ای.
این راهپیمایی بدترین کابوس توست، درسته؟ بعد از دیدن صحنه‌هایی از این راهپیمایی در جهان در اخبار BBC در برنامه نشست سیاست‌ها و اسلام گفتی، این روز از نظر جهان‌بینی، باید هراسناک باشد.
این فعال حقوق بشر ادامه داد: شخصاً این ترس از «اسلام سیاسی» را هرگز نفهمیدم، به‌نظرم می‌رسد که مردم مذهبی همیشه در مورد رویدادهای جهان آموزش دیده و آگاه هستند? نه مانند مسیحیان صهیونیست آمریکا که نمی‌توانند حتی شهر خود را از روی نقشه بیابند.
وی افزود: به‌هرحال دیروز، من در میان بیش از یک میلیون مسلمان ایرانی که یک‌پارچه می‌گفتند «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» بودم، می‌دانی این شعارها به چه معناست تونی، مطمئنم می‌دانی، «Down with Israel»، «Down with America».
بوث همچنین می‌افزاید: مردان، زنان و کودکان اطراف من، یک روز بدون آب و بدون غذا (رمضان نام دارد، تونی، روزه است). با گرسنگی و تشنگی در گرمای طاقت فرسا کنار می‌آیند، گویی این سختی برایشان آسان است. آنها می‌توانند محرومیت در دنیای مسلمانان را تحمل کنند، و تحمل کردن این رنج به‌خاطر اظهار خشم‌شان از کشتار فلسطینیان برایشان افتخار است. اعتراض به اندک سرزمینی که برای فلسطینیان مانده? که همین اندک نیز توسط شهرک‌نشینان مقیم سرقت می‌شود. اعتراض به اشغال نوار غزه که باعث اعتراض میلیون‌ها نفر شد.
این فعال حقوق بشر افزود: اکنون، مسحیان صهیونیست در آمریکا و صهیونیستهای یهودیان در اسرائیل به تو این باور را القا کرده‌اند که من در ایران در خطر هستم، بخصوص در روز جهانی قدس. تونی در اینجا دوباره می‌گویم، تو کاملاً با توده‌ای از دروغ تغذیه شده‌ای. دروغی که می‌گوید مسلمانان در برخی نقاط خاورمیانه مارش جنگ‌های صلیبی را به صدا درمی‌آورند. جنگ صلیبی تو هستی تونی، نه «آنها».
آنها آگاهی کامل از تاریخ این منطقه (خاورمیانه) دارند، از اشتباهاتی که اسرائیل? آمریکا و انگلیس علیه فلسطینیان مرتکب شده‌اند.
وی در پایان نامه خود آورده است: پیام راهپیمایی روز قدس تهران این است که نه اسلام، که تو و دوستان اسرائیلیت به خاطر عقاید جاهلی خود باید هراسان باشید.
 لارن بوث در سال 2008 ضمن ورود به غزه و ملاقات با اسماعیل هنیئه، پاسپورت دیپلماتیک فلسطینی دریافت کرد.

[ دوشنبه 89/6/22 ] [ 7:44 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 68
بازدید دیروز: 75
کل بازدیدها: 4399965