NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
ستاد دکتر قالیباف تا کنون سه جلسه را با حضور تعدادی از افراد و چهره های سیاسی استانی که از مناطق مختلف کشور به تهران دعوت شده اند، برگزار نموده است. طی این جلسات کشور به سه بخش تقسیم گردیده که در این جلسات با تعیین مسئول این قسمتها هزینه جذب نیرو نیز به آنها پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه 598، با وجود باقی ماندن حدود 3 سال به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، خبر های رسیده حاکی از شروع زود هنگام فعالیت های انتخاباتی 2 کاندید اصولگرا در دوره نهم ریاست جمهوری می باشد. 

در این بین، فعالیت های انتخاباتی محمد باقر قالیباف (شهردار تهران) بسیار جدی بوده و در جلساتی طی روز های گذشته ستاد تشکیل شده ایشان، کلیات بررسی روند فعالیت های تبلیغات ریاست جمهوری قالیباف را به تصویب رسانده است. 

ستاد دکتر قالیباف تا کنون سه جلسه را با حضور تعدادی از افراد و چهره های سیاسی استانی که از مناطق مختلف کشور به تهران دعوت شده اند ، برگزار نموده است. طی این جلسات کشور به سه قسمت تقسیم گردیده که هر بخش استانهایی را شامل می شود و با تعیین مسئول این قسمتها و همچنین تعیین مسئول ستاد در برخی از استانها ، هزینه جذب نیرو نیز به آنها پرداخت گردیده است. 

همچنین گروهی نیز وظیفه تهیه کتابچه و بروشورهایی را بر عهده گرفته اند که در آن ضمن بیان پروژه هایی که در 5 سال گذشته توسط شهرداری تهران به انجام رسیده بتوانند نظر مخاطبین را نسبت به قالیباف جلب نمایند. 

شایان ذکر است که در دوره ی نهم ریاست جمهوری نیز دکتر قالیباف یکی از کاندیدا های ریاست جمهوری بود و با خرج هزینه های بسیاری به تبلیغات انتخاباتی پرداخت و توانست رتبه چهارم را کسب نماید.


[ دوشنبه 89/6/22 ] [ 8:11 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 166
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4401954