NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

پس از آنکه محمدرضا یزدانی خرم رئیس فدراسیون کشتی از ارسال نامه علی سعیدلو به مقام معظم رهبری در خصوص کسب تکلیف درباره رویارویی ورزشکاران کشورمان با نمایندگانی از رژیم صهیونیستی خبر داد و مدعی شد که "ما می‌توانستیم با مدالی که نعمت‌پور (کشتی گیر کشورمان) می‌گرفت به مقام دوم یا سوم دست پیدا کنیم"، بهرام افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز در گفتگویی خواستار تدبیری برای حل این مشکل شد و اظهار امیدواری کرد که ما به نحوی از این بحران خارج شویم!

به گزارش مشرق، حسن رنگرز، قهرمان طلایی سال‌های نه‌چندان دور کشتی فرنگی کشورمان نیز با اشاره به نامه سعیدلو، این کار را ضرورتی انکارناپذیر دانسته است. رنگرز همچنین افزوده که ارسال این نامه نشان از اشراف کامل سعیدلو به مباحث ورزشی کشورمان بوده است.
در این بین اما نظر رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان چیز دیگری است. محمد علی‌آبادی بر این باور است که مطرح کردن اینگونه مسائل، در راستای سرپوش گذاشتن به نتایج ضعیف تیم ملی کشتی است و به نوعی فرار به جلو تلقی می‌شود.

چند سال پیش آرش میراسماعیلی جودوکار کشورمان در مسابقات المپیک حاضر به رویارویی با حریف رژیم صهیونیستی نشد و از دستیابی به مدال زرین طلا باز ماند؛ اما رهبر فرزانه انقلاب در دیداری که ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات المپیک و پارا المپیک با ایشان داشتند، فرمودند: این کار آقای آرش عزیزمان هم از آن کارهای بسیار برجسته بود؛ خیلی کار باارزشی بود. ایشان اگر مسابقه‌اش را برگزار می‌کرد و پیروز هم می‌شد، ارزش کارش اینقدر نبود.
البته در دنیا سعى کردند که به سر این کار بزنند؛ نتوانستند. همه‏شان دست‏به‏یکى کردند که: المپیک را خراب کردید؛ سیاسى کردید. خودِ آنها از همه چیز به نفع سیاستهاى استعمارى خودشان بهره‏بردارى و استفاده مى‏کنند؛ اما وقتى یک جوان مسلمان و مؤمن از یک ارزش دفاع مى‏کند؛ از یک ملت مظلوم دفاع مى‏کند و با یک قلدرِ بین‏المللى گردن‏کلفتِ چاقوکشِ عربده‏کش، با این زبان و با این منش درمى‏افتد، این‏طور علیه او جنجال و جوسازى مى‏کنند.
البته غلط مى‏کنند! آنها در مقابل عمل انجام شده قرار گرفتند و ضربه‏فنى شدند! با این کار سیلى خوردند؛ حالا بعد از آن هرچه مى‏خواهند جنجال کنند، بکنند؛ ایشان کار خودش را کرد. از جمله کارهاى خیلى خوب و باارزشى که من دیدم بعضى از قهرمانها مى‏کنند - البته من نمى‏گویم شماها حتماً این کار را بکنید؛ اما آنهایى که کردند، خیلى کار باارزشى بود.


[ سه شنبه 89/6/23 ] [ 8:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 532
بازدید دیروز: 825
کل بازدیدها: 4401746