NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: مهدی کروبی در بسیاری از تجمعات غیرقانونی حضور یافته، فراخوان داده و عامل بسیاری از این تجمعات بوده اما تاکنون بازداشت نشده است.

به گزارش فارس ، سردار اسماعیل احمدی مقدم امروز در حاشیه دیدار با مدیران مرزبانی کشور آذربایجان در جمع خبرنگاران در ارتباط با تجمع مقابل منزل مهدی کروبی گفت: اینطور نیست که هر جا تجمعی شد پلیس اقدام به دستگیری تجمع کنندگان و برخورد با آنان کند.
وی اظهار داشت: کروبی پیش از این خود در بسیاری از تجمعات غیرقانونی حضور یافته، فراخوان داده و عامل بسیاری از تجمعات غیرقانونی بوده است، اما وی را به این دلیل تا به حال بازداشت نکرده‌ایم.
سردار احمدی مقدم افزود: ‌پلیس در این زمینه تلاش می‌کند تا از تنش و درگیری در چنین تجمعاتی جلوگیری کند و در نهایت اگر این افراد قوانین را رعایت نکردند پلیس با کمترین هزینه مشکل را برطرف کند.
فرمانده ناجا تأکید کرد: هنوز پرونده این تجمع از سوی دستگاه قضایی به نیروی انتظامی محول نشده هر چند اطلاعات اولیه در این زمینه را به دستگاه قضایی ارائه کرده‌ایم.
سردار احمدی مقدم گفت: اگر دستگاه قضایی پرونده را محول کند، آن را تکمیل کرده و اطلاعات کامل‌تری را ارائه خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: مسئول حفاظت از مهدی کروبی افسر نیروی انتظامی است و در جریان این تجمعات مجروح شده است. وقوع چنین صحنه‌هایی مناسب نیست.
* افراد از رفتار تحریک آمیز خودداری کنند
فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: این افراد نباید رفتار تحریک آمیز داشته باشند، اینکه در آستانه روز قدس بیانیه می‌دهند و رفتار تحریک آمیز دارند بدون پاسخ نخواهد ماند.
وی در ادامه افزود: مسلما در چنین شرایطی عده‌ای نیز با هدف مقابله در مقابل منزل این افراد تجمع خواهند کرد.البته باید در برخورد با این جریان از مسیر قانونی اقدام شود بهتر است و نیازی به راه‌های دیگر نیست. پلیس آماده است تا اگر کسی منع قانونی دارد اقدام کرده و نیازی به برگزاری تجمع نیست.

[ شنبه 89/6/27 ] [ 7:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 724
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405430