NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
دو تن از محکومان حوادث پس از انتخابات کروبی را به ادامه رفتارهایش تشویق کردندبه گزارش جهان شنیده‌های موثق رسالت حاکی است محسن آرمین و فیض‌الله عرب‌سرخی دو عضو مرکزیت سازمان مجاهدین انقلاب که جزء متهمان حوادث پس از انتخابات بودند و هم اکنون با قید وثیقه آزاد هستند طی چند روز گذشته دیداری با کروبی داشتند و ضمن تمجید از شجاعت وی بر تداوم رفتارهای ساختار شکنانه و کوتاه نیامدن در برابر فشارها، مذاکراتی با او انجام داده‌اند.
اخبار رسیده از این جلسه حاکی است آرمین و عرب‌سرخی در این دیدار از کروبی خواسته‌اند از افراد و گروه‌هایی که بعد از حوادث مقابل منزل وی به دیدارش رفته و یا تلفنی از او حمایت کرده‌اند تضمین عملی برای حمایت از اقدامات وی در آ‌ینده از آنها بگیرد. همچنین در این دیدار دو عضو مرکزیت مجاهدین انقلاب از کروبی خواسته‌اند خود را در خانه محصور نکند و از هر فرصتی برای حضور در محافل و مجالس برای مطرح کردن خود استفاده کند.
حمایت و تشویق اعضای مرکزیت مجاهدین انقلاب در حالی صورت می‌گیرد که بیشترین مخالفت‌ها با ریاست کروبی بر مجلس ششم و همچنین لزوم فاصله گرفتن جبهه اصلاحات از کروبی در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته از سوی این سازمان نامشروع صورت می‌گرفت.
[ شنبه 89/6/27 ] [ 8:25 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 558
بازدید دیروز: 814
کل بازدیدها: 4405264