NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

4 انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های کشور با صدور بیانیه‌ای خطاب به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تاکید کردند: شاگرد امام باید بیش از آنکه به خواب و رویاهای خود استناد کند به سخنان امام در زمان حیات عمل کند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل،‌ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم در پی اظهارات جدید آیت الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه "امام را در خواب دیدم و ..." بیانیه ای منتشر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم
ملازمت با ولی زمان امری است که به سادگی هیچ فردی به توفیق آن نائل نمی‌شود و همواره بزرگانی عالم و مکرم توفیق همراهی ولی زمان و بخصوص در عصر حاضر همراهی امام(ره) و رهبری را داشته‌اند و دارند لکن متأسفانه گذر زمان علتی می‌شود تا از این همراهی در راهی غیر راه ولی و ولایت و مساعدت با ولی و کمک به توفیق آن و در جهت امیال و غایات شخصی استفاده شود که این خود از غرض‌ورزی‌های شیطان رجیم و نفس اماره است.

متاسفانه عده‌ای با نام و اسم یاری امام خمینی(ره) که تا ابد یاد و سیرت و صورتش در اذهان ملت ایران است سعی در سو استفاده از مقام والای ایشان برای لاپوشانی افعال و اذکار خود داشته‌اند که نمونه مبرهن و واضح آنان را در فتنه 88 دیدیم. اشخاصی با نام نخست وزیر و یار امام آنقدر رذالت خود را به اوج رساندند که به تمثال روح خدا رحم نکردند و آن را در آتش غضب شهوت و غصب قدرت سوزاندند.

مع الاسف این بار جناب آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان رهبری پس از اجلاس اخیر در حرم امام راحل سخنانی را مطرح کرده‌اند که به نظر ما شایسته شخصیتی که ولایت مداری و همراهی امام و رهبری را شاخصه اصلی خود می‌دانند، نیست.

دانشجویان و دانشگاهیان؛
آقای هاشمی این بار بر خلاف گذشته که از تریبون نماز جمعه 26 تیر برای ابراز نظر و منویات شخص خود استفاده کردند، در حرم امام راحل به تعریف خواب پرداخته و گرچه سعی در احیای نام و یاد امام داشته‌اند اما به نظر ما اعضای انجمن‌های اسلامی دانشجویان این رفتار و گفتار خطرناک برای موجه نشان دادن و مقرب نشان دادن خود با حضرت روح‌الله است تا بر شمردن خصایص و وی‍ژگی‌های آن بزرگ مرد تاریخ.

گر چه آقای هاشمی گفته‌اند: " نمی‌‌دانم چه شده است که امسال در ماه رمضان امام را زیاد خواب می‌‌دیدم... معمولاً خواب امام را بعد از هنگام سحر، گاهی در حال سخنرانی، درس یا مانند وقتی به محضرشان می‌رسیدیم، " به نظر ما شاگرد امام باید بیش از آنکه به خواب و رویاهای خود استناد کند به سخنان امام در زمان حیات عمل کند و چه بسا از آقای هاشمی که ارتباط بیشتری نسبت به ما دانشجویان به حضرت روح الله داشته‌اند، انتظار می‌رود سیره عملی ایشان را بیشتر واقع گردانند.

متأسفانه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر حسب زمان و شیطنت اطرافیانشان بارها نظام و حتی شخص خود را فدای خانواده و دوستان ناخلفی کرده‌اند که هیچ‌گاه برایشان نه نظام مهم بوده و نه هاشمی.

گرچه ما دانشجویان با حسن ظن به سخنان و حتی رویاهای رئیس مجلس خبرگان گوش فرا می‌دهیم تا از سخنان امام که در ایشان موثر بوده است پند گیریم اما برای ایشان یادآور می‌شویم که فائزه هاشمی در جمع 2 خرداد 88 رئیس جمهور ملت ایران را به خواب بینی و رمالی و توهمی متهم کرده بود که نتیچه باور و اعتقاد به معنویات بوده است.

دانشجویان مسلمان ایران!

ما نیز به رویای صادق و به خواب دیدن حضرت امام توسط عوام و خواص معترفیم اما آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و ما دانشجویان می‌دانیم که بهترین راه برای وحدت که امروز مدنظر امام خامنه ای(حفظه الله) و مردم و حتی ایشان است تمسک بیشتر و روز افزون به ولایت مطلقه فقیه و راه و روش امام در برخورد و مواجهه با دشمن داخلی و خارجی است که "ان الله علیم بذات الصدور ".

البته اعتقاد داریم که حضرت امام(ره) به خواب آقای هاشمی می‌آیند البته نه برای تشکر و دلجویی بلکه برای گله برای رنجش از افعال ایشان که بیشتر آن را متأثر از شیطنت فرزندانشان می‌دانیم.

آری امام به خواب آقای هاشمی می‌آید تا گله کنند از فرزندی که با حصار فولادی پدرش که با همین نام امام است برای خود ساخته و خون جوانان بسیاری را پایمال کرده و در لانه فتنه‌گران مامن گزیده است.

آری امام به خواب آقای هاشمی می‌آید تا گله کنند از آن نماز جمعه 26 تیرماه که به خواست بدخواهان به محل کف و سوت منافقان تبدیل شد و محلی شد برای شاد شدن دل اسرائیل غاصب و آمریکای خونخوار.

آری امام به خواب آقای هاشمی می‌آید تا گله کنند و آخرین بند وصیت خود را برای آقای هاشمی این یار قدیمی خود یاد آور شوند که "میزان حال فعلی افراد است ".

ما دانشجویان پیش از این نیز نامه‌ای خطاب به ایشان ارسال کرده بودیم ولی احتمال قریب به یقین می‌دهیم به دلیل شیطنت‌ها و احتمالا لاپوشانی‌ها و وسوسه انگیزی‌های اطرافیان ایشان آن نامه ما به سمع و نظر ایشان نرسیده و الا "العاقل یکفی بالاشاره " و شخص آقای هاشمی را عالم‌تر از اطرافیانشان در خصوص موضع گیری و نحوه بیان و ایراد نظری که به نفع انقلاب و امام و رهبری باشد می‌دانیم.

در پایان اعلام می‌کنیم که ما دانشجویان آغوشمان بنابر امر مولایمان سید علی خامنه‌ای برای همه باز است و از جناب آقای هاشمی رفسنجانی این یار قدیمی امام و رهبری نیز می‌خواهیم وسوسه‌ها را با شدتی که از ایشان سراغ داریم از خود دور کنند که بی شک نصرت و پیروزی با ملت و مسئولینی است که تحت زعامت ولی فقیه زمان در جهت رشد و شکوفایی ایران و اسلام قدم می‌نهند.

بی شک کسانی نیز که سعی دارند در این وحدت و اتفاق خللی ایجاد کنند، مخاطبان این آیه شریف هستند که: "خَتَمَ اللّهُ عَلَى قُلُوبِهمْ وَعَلَى سَمْعِهِمْ وَعَلَى أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ وَلَهُمْ عَذَابٌ عظِیمٌ "


[ یکشنبه 89/6/28 ] [ 9:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 151
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392246