NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
خاتمی گفت: موسوی و کروبی به مسیری غیر از خیابان و بیانیه دادن فکر نمی‌کنند.
به گزارش جوان آنلاین،  سید محمد خاتمی در ادامه جلسات خود با مشاورانش برای اتخاذ یک رهیافت جدید برای فعالیت اصلاح طلبان بار دیگر ضمن انتقاد از موسوی و کروبی گفته است، موسوی و کروبی بویژه کروبی به دنبال دادن بیانه‌های مختلف در تقابل با نظام هستند در صورتی که این اقدامات اشتباه محض می‌باشد و دخیل شدن ما در بیانیه‌های آنان باعث می‌شود که اصلاحات شکل و شمایلی برانداز به خود بگیرد.
وی با تاکید دوباره بر اینکه جریان سبز شکست خورده تصریح کرده است، ما باید تاکتیک ها را عوض کنیم، موسوی و کروبی متوجه این مساله نیستند و به مسیری غیر از خیابان و بیانیه دادن فکر نمی‌کنند.
خاتمی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شدت یافتن فعالیت‌های رادیکالی موجب ضربه پذیری شدید تشکل های اصلاح طلب شده، گفته است: حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب به سختی ضربه خورده اند و ادامه مسیر ما در قالب احزاب با موانع جدی ای روبروست.
وی در ادامه پیشنهاد ادامه فعالیت اصلاح طلبان در قالب بنیاد باران را مطرح ساخته و تصریح کرده است: تنها جایی که برای ما مصون مانده بنیاد باران است. لذا برای بازسازی اجتماعی و سیاسی خود باید شکل فعالیت این بنیاد را تغییر دهیم.
گفته می شود خاتمی همچنین بر بازگذاشتن سطح جذب در بنیاد باران تاکید کرده و با تغییر ماهیت این بنیاد که شکلی نخبگانی داشته موافقت کرده و بر حزبی شدن این بنیاد تاکید کرده است.

[ دوشنبه 89/6/29 ] [ 8:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 649
بازدید دیروز: 420
کل بازدیدها: 4404541