NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
تریبون مستضعفین: چندی پیش خبر تکمیل پرونده برای رسیدگی به جرائم سران فتنه در دادستانی تهران روزنه‌ی امیدی را بوجود آورد که بالاخره آن روز نزدیک خواهد بود که این افراد هم در دادگاه پاسخگوی اعمال گذشته‌ی خود باشند.
اگرچه این اتفاق قابل تقدیر قوه قضایه پس از گذشت یک و نیم سال از حوادث تلخ انتخابات ریاست‌جمهوری دهم، در حال کلید خوردن است اما پرونده‌ی سران فتنه در یک ساله‌ی اخیر آن‌قدر قطور شده است که جا داشت زودتر از این‌ها این اتفاق می‌افتاد.
میانداری این افراد در برپایی و شرکت در حرکات و تجمعات ضد نظام، عدم تمکین به قانون اساسی و نصایح رهبری نظام، صدور بیانیه‌های زنجیره‌ای سراسر توهین و کذب، و تحریک‌ کننده بر علیه  منافع کشور و آرمان‌های انقلاب و رهبری، تخریب و آتش زدن اموال عمومی، شهادت چند تن و زخمی شدن تعداد بسیار زیادی از هموطنان، هتک حرمت عاشورای حسینی و پاره کردن عکس امام و رهبری فرزانه‌ی انقلاب و … تنها گوشه‌ای از پرونده‌ی سیاه فتنه‌گران است، که وقوع هر کدام از آن‌ها کافی بود تا طبق قانون اشد مجازات را برای هرکسی به دنبال داشته باشد.
قطعاً اعتراضات گسترده‌ی مردم در روزهای ? دی و ?? بهمن و نیز طومارهای اعتراضی مردم با میلیون‌ها امضا و نامه‌ی بیش از صد امضایی نمایندگان مجلس در شکایت از سران فتنه و … در این تصمیم قوه قضایه بی‌تأثیر نبوده است. مسلماً هیچگاه مردم ایران این خیانت‌ها، بی‌مهری‌ها و فتنه‌انگیزی‌های مسببان حوادث بعد از انتخابات را فراموش نخواهند کرد، همانطوری که خود این افراد هم نمی‌توانند در دل، لطف و رحمت نظام در این مدت را نسبت به خودشان فراموش کنند، هرچند بر زبان و کاغذ چیز دیگری را مطرح کنند!
خبری که سران فتنه و حامیان‌شان را عزادار کرد!
اما با این وجود از زمان انتشار خبر تشکیل پرونده برای این متخلفین، اگرچه روزنه‌ای از امیدواری به قوه قضایه در دل مردم ایجاد شد اما مجدداً بهانه‌ای شد برای رسانه‌های ضد انقلاب و مخالفان جمهوری اسلامی که  موجی از اهانت و توهین به کشور و مسئولین ایران و آرمان‌های نظام را به راه بیندازند. توهین‌هایی که اگرچه تازگی ندارد اما تشکیل  چنین جبهه‌ای  برای اعتراض به  عدم دستگیری  سران فتنه مؤید همان مطلب همیشگی است که  سران فتنه در طول این روزها همواره همان هدفی را دنبال کرده‌اند که مخالفان انقلاب از همان روز پس از پیروزی انقلاب دنبال می کرده‌اند.
رسانه‌ها و طرفداران متوهم جنبش سبز درحالی از دستگیری سران فتنه رخت سیاه بر تن کرده و پیشاپیش عزا گرفته‌اند که خود بهتر ازهرکس دیگری می‌دانند که با محاکمه‌ی این افراد امیدشان ناامید خواهد شد و به اهداف چندین ساله خود که همانا سرنگونی نظام اسلامی بوده است نخواهند رسید.
این رسانه‌ها درتلاشند از سویی این‌گونه القاء کنند که بادستگیری سران فتنه و محاکمه‌ی آن‌ها اعتراضات شدیدی در شهرهای مختلف ایران و حتی جهان بوجود می‌آید و هرج و مرج گسترده‌ای جامعه را فرا می‌گیرد و از سوی دیگر پیشاپیش مردم را با دفاع تمام قد از این افراد و تشکیل کمپین آزادی آن‌ها فراخوانده‌اند! اما گویا خاطرات چهارشنبه سوری سال گذشته، عید نوروز و روز طبیعت، سالگرد انتخابات در روز ?? خرداد، سالگر تجمع غیر قانونی ??خرداد، سالگرد حوادث ?? تیر، روز قدس و … هم که با آب و تاب فراوان از مردم خواسته بودند با آن‌ها همراهی کنند  و دست آخر هیچ اتفاق خاصی رخ نداد را فراموش کرده‌اند!
در این میان وظیفه‌ی قوه قضایه سنگین‌تر خواهد شد و اینک که پرونده‌ی محاکمه این متخلفین و جنایت کاران را کلید زده است جا دارد با قاطعیت و بدون توجه به فضاسازی‌های خیالی چند سایت و مصاحبه‌های چند مغرض یا ناآگاه داخلی، تزلزلی در این اراده‌ی خود بوجود نیاورد و با سرعت و دقت این امر را رسیدگی کند و متخلفین را به مجازات اعمال خود برساند، انتظاری که خواسته‌ی اکثریت مردم ایران عزیز از ابتدای این ماجرا بوده است.

[ دوشنبه 89/6/29 ] [ 8:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 296
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392636