NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
عکس منتشر شده از سفیر ایران در لهستان با یکی از حامیان تیم ملی والیبال، سبب تعجب بسیاری از مخاطبین در داخل و خارج از کشور شده است.
به گزارش مشرق، در جریان دیدارهای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در کشور لهستان، یکی از حامیان تیم ملی در صفحه فیس بوکش عکسی از رامین مهما‌نپرست سفیر فعلی جمهوری اسلامی ایران در لهستان و سخنگوی سابق وزارت خارجه منتشر کرده است.

وی در صفحه فیس بوکش نوشت: "یک عکس با اقای رامین مهمانپرست سفیر ایران در کشور لهستان که با خانواده در بیشتر مسابقات والیبال شرکت کرد و تلاش کرد ایرانیان مشکلی برای رفتن به سالن نداشته باشند.

منتظر یک ویدیو باشید! مرسی"


آنچه نیاز به توضیح دارد، رفتار خلاف شأن، خلاف عرف، خلاف پروتکل و شاید خلاف شرع جناب آقای سفیر در این تصویر است.<** ادامه مطلب... **>

اول اینکه، جناب آقای رامین مهمان پرست نماینده جمهوری اسلامی ایران در کشور خارجی است و باید آینه تمام نمای حکومت اسلامی در کشورهای خارجی باشد، آیا گرفتن عکس یادگاری با شخصی در چنین وضعیتی، حاکی از رفتار نماینده کشوراسلامی است؟

دوم اینکه، آقای رامین مهمان پرست حداقل کاری که می‌توانست انجام دهد توجه به پرچمی است که این شخص از آن به عنوان پرچم ایران استفاده کرده است، آیا این پرچم مورد قبول وزارت خارجه جمهوری اسلامی است؟‌

سوم اینکه، احتمالا جناب آقای سفیر در راستای دیپلماسی عمومی و جذب ایرانیان خارج از کشور اقدام به این حرکت خلاف پروتکل اقدام کرده است که باید عرض کنیم، بر اساس قوانین و
روح حاکم بر جمهوری اسلامی ایران، دیپلماسی عمومی یا هر اقدام دیگری باید مروج اصول انقلاب، اسلام و ایران باشد و هیچ‌یک از این اصول در این تصویر دیده نمی‌شود.

[ دوشنبه 93/6/31 ] [ 10:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 394
بازدید دیروز: 353
کل بازدیدها: 4400782