NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
رییس جمهور ایران که برای شرکت درمجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به سر می برد در گفتگو با یک خبرگزاری آمریکایی آینده را متعلق به ایران دانست.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، رییس جمهور راجع به گروه های مخالف گفت:مخالفان فعالیت دارند و دیدگاه های خود را به طور عمومی مطرح می کنند .آن ها چندین حزب و روزنامه و انتشارت دارند.بنابر این محدودیتی در کار آن ها نیست. من معتقدم که وقتی موضوع آزادی را در ایران بررسی می کنیم باید در خاطر داشته باشیم که دموکراسی یعنی حاکمیت اکثریت . بنابر این اقلیت نمی تواند حکمفرمایی کند.
وی افزود: من فکر نمی کنم کسی در ایران به خاطر بیان عقیده اش کار خود را از دست داده باشد. از این لحاظ وضعیت ایران از بسیاری از جاهای دیگر بهتر است.
رییس جمهور در ادامه این مصاحبه راجع به برنامه های هسته ای گفت: ما از سلاح هسته ای واهمه ای نداریم. اگر ما جنگ افزار هسته ای می خواستیم با شجاعت آن را تولید می کردیم. اما هرگز آن را نمی خواهیم.ما اعلام می کنیم که زراد خانه های هسته ای سرتاسر جهان باید نابود گردند.
احمدی نژاد راجع به سرنوشت لوینسون، افسر بازنشسته "اف بی آی" که در ایران بنا بر روایاتی ناپدید شده است، گفت: اگر نیت واقعی ماموریت او آشکار شود شاید بتوان کمکی در این زمینه انجام داد. به عنوان مثال آیا این که با گروه یا افراد خاصی در کشور دیگری قرار ملاقات داشته است که بدین صورت ردگیری او آسانتر می شود.
رییس جمهور ایران راجع به تحریم ها گفت: اگر آن ها موثر بودند که من نباید این جا می نشستم. وی در این باره گفت: مسیر ایران مشخص است و دنیا باید آن را بپذیرد.
احمدی نژاد راجع به دور تازه گفتگو های هسته ای افزود: ما محدودیتی برای مذاکرات نداریم.ا گر آن ها رسما اعلام نمایند که نشستی مشترک قرار است تشکیل شود ،ما خود را آماده می کنیم.البته می خواهیم آن ها به چند سئوال ما هم پاسخ بدهند. آن ها باید پاسخ دهند که آیا می خواهند برای آینده جریان دوستی را برقرار سازند یا هدف مواجهه برای آینده است. آیا شش کشور فوق متعهد به اجرای "ان پی تی" هستند و دیدگاهشان راجع به بمب های هسته ای رژیم صهیونیستی چیست.پاسخ آن ها مانع از سرگیری مذاکرات نمی باشد اما آشکارا چارچوب گفتگو ها را در زمان از سرگیری آن مشخص می کند.
   

[ سه شنبه 89/6/30 ] [ 7:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 564
بازدید دیروز: 825
کل بازدیدها: 4401778