NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

آقای اکبر هاشمی رفسنجانی صبح روز سه‌شنبه به مدت بیش از سه‌ساعت و نیم با تعدادی از خانواده‌های زندانیانی که در جریان فتنه 88 بازداشت شدند، در حالی دیدار کرد که این جلسه با میانداری فخرالسادات محتشمی‌پور برگزار شد و در آن، انواع و اقسام اهانت و اتهام‌زنی‌های بی‌پایه علیه مسئولین مطرح شد.

به گزارش رجانیوز، در این جلسه که با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های همسر تاج‌زاده برگزار شد، هاشمی به سخنان حاضران که عمدتاً بر مبنای متهم کردن دستگاه‌های امنیتی و قضایی متمرکز بود، گوش داد و آنچنان که در خبر منتشر شده از سوی دفتر وی آمده است، آن‌ها را به صبر و متانت فراخواند.

در بخشی از اظهارات نقل شده از هاشمی که به تیتر بیشتر رسانه‌های حامی فتنه سال قبل نیز تبدیل شد، وی گفت که اگر بخواهم خواسته شما را به مأموران منتقل کنم مطمئن نیستم جواب مساعد بگیرم و شاید نتیجه عکس بدهد. ولی خواسته‌های شما را خدمت رهبری پیگیرم و امیدوارم بی‌نتیجه نباشد!

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داده است: مقام معظم رهبری درخصوص اعمال قانون و تسریع در رسیدگی و حقوق قانونی آن‌ها در زندان دستورات مناسبی صادر کرده بودند که می‌تواند بسیاری از مشکلات حاضر را رفع نماید.

در خبر کوتاهی که دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت از این دیدار سه ساعت و نیمه منتشر کرده، هیچ اشاره‌ای به این مسئله نشده است که هاشمی فتنه‌انگیزی‌های این زندانیان را محکوم کرده باشد.

هنوز از واکنش دستگاه قضایی به این مداخله آقای هاشمی در وظایف این قوه و اظهارنظرهایی مبنی بر اینکه " اگر بخواهم خواسته شما را به مأموران منتقل کنم مطمئن نیستم جواب مساعد بگیرم و شاید نتیجه عکس بدهد"، خبری در دست نیست.

فخرالسادات محتشمی‌پور در حالی میاندار این دیدار بود که طی ماه‌های گذشته نامه‌هایی با محتوای سراسر کذب به رهبری و رئیس قوه قضائیه در مورد وضعیت همسرش منتشر کرده است و به‌طور مرتب اظهارات بی‌پایه‌ای را  به نقل از مصطفی تاج‌زاده همسرش در رسانه‌ها منتشر می‌کند.

آقای هاشمی در حالی با برگزاری این دیدار موافقت کرده است که مهدی فرزند وی بیش از یک سال است از کشور خارج شده و علی‌رغم ابلاغ احضاریه قضایی به وی، از بازگشت به کشور خودداری می‌کند و عملاً حکم یک متهم فراری را دارد.

همچنین فائزه هاشمی نیز علی‌رغم حضور در تجمعات غیرقانونی 25 خرداد، میدان ونک، 30 خرداد، روز عاشورا، اظهارنظرهای تحریک‌آمیز و موهن به‌دلیل قرار گرفتن در حریم امن پدر خود تاکنون حتی احضار نیز نشده است.

مهدی کروبی نیز هفته گذشته در نامه‌ای به هاشمی از او خواسته بود در آستانه اجلاس خبرگان رهبری در مورد صلاحیت رهبری بررسی‌هایی انجام دهد. کروبی سال گذشته هم در نامه‌ای به هاشمی از او خواست تا به شنیده‌ها در مورد تجاوز جنسی به زندانیان تحقیق کند. ادعای بی‌پایه‌ای که هاشمی در قبال آن مشابه نامه اخیر سکوت معناداری کرد.

تعداد زیادی از ناظران سیاسی نقش آقای اکبر هاشمی رفسنجانی در حوادث سال گذشته را کاملاً مؤثر می‌دانند.

 

 

 

 

 



[ چهارشنبه 89/6/31 ] [ 9:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 226
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392566