NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

سید محمدخاتمی، رئیس جمهور اصلاحات در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاههای تهران در حالی که اصرار داشت، نام اغتشاش و برهم زدن امنیت ملی را «انتقاد» بگذارد، خطاب به دانشجویان گفت: «وظیفه شماست که نقد کنید، نقد قدرت کردن مهم است و نباید نقد حکومت هزینه داشته باشد. اگر انتقادتان هزینه داشت و موجب فشار و سختی برای شما شد نشانه آن است که کسانی در نظام انحراف ایجاد کرده اند».

بر اساس گزارش کیهان، خاتمی در این باره چیزی نگفت که آیا همدستی با دشمن، خسارت زدن به جان و مال مردم بیگناه، دروغ بستن به نظام و متهم کردن آن به انواع تهمت هایی که به زودی معلوم شد هیچ کدام پایه و اساس نداشته هم از دید او انتقاد محسوب می شد یا باید نام آنها را چیز دیگری گذاشت. 
گفتنی است، در ملاقات‌های متعدد خاتمی با جرج سوروس، صهیونیست نشاندار و حامی جریانات برانداز و انقلاب‌های مخملی در کشورهای مخالف آمریکا، اتفاقاتی روی داده که تا کنون رئیس بنیاد باران از ارائه توضیحات درباره آنها سکوت اختیار کرده است. 
همچنین در جریان فتنه سال گذشته، فتنه سبز و اصلاحات دقیقاً از فرمول دیکته شده جرج سوروس و مایکل لدین برای ایجاد انقلاب مخملی در ایران پیروی کرده‌اند.

[ چهارشنبه 89/6/31 ] [ 10:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 449
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4402237