NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

سایت اصلی حامی میرحسین که از لندن اداره می‌شود مدعی شد مردم تهران دوشنبه شب با فریاد الله اکبر از سردمداران جنبش سبز حمایت کرده‌اند!

بر اساس گزارش رسالت، سایت روز آنلاین که با مدیریت مسعود بهنود در لندن اداره می‌شود با ذوق‌زدگی مدعی شد: دعوت برای حمایت از میرحسین و کروبی با استقبال شهروندان مواجه شد و از کاربران خود خواست به فیلم‌های این مراسم که در سایت بالاترین وجود دارد مراجعه کنند اما فیلمی که در این سایت مشاهده می‌شود صدای کف و سوت است که معلوم نیست از کدام مراسم تهیه شده و صدای الله‌اکبر در آن شنیده و دیده نمی‌شود.
سایت بالاترین که از سوی منوشه امیر صهیونیست، اداره می‌شود از پیشنهاد مطرح شده برای سردادن شعار الله‌اکبر به شدت انتقاد کرد و نوشت الله‌اکبر شعار و نماد جمهوری اسلامی است و جنبش سبز بعد از عبور از اسلام نباید دوباره به این شعار برگردد زیرا این شعار باعث ریزش هواداران جنبش سبز می‌شود که به اسلام اعتقادی ندارند! 
سایت کلمه متعلق به میرحسین هم به پیروی از سایت‌های خارج نشین تلاش کرد خبر دروغ آنها را بازسازی و در قالب شور و اشتیاق مردم به خورد هواداران بدهد در یکی از کامنت‌های ذیل خبر سایت کلمه فردی نوشته: در شیراز مردم شعار الله‌اکبر سر دادند، 4-5 نفری شعار می‌دادند و بعد از ترس به درون خانه می‌رفتند! 
در یکی دیگر از کامنت‌های سایت کلمه فردی مدعی شده دوشنبه شب که مردم شعار الله‌اکبر می‌دادند خواب میرحسین را دیدم که ایشان در کنار ضریح مطهر امام رضا(ع) سخت مشغول نجوا بودند و مردم هم از مظلومیت ایشان می‌گریستند! 
بسیاری از سایت‌های مخالف نظام که از کوچکترین حرکتی برای تبلیغ علیه نظام بهره‌برداری می‌کنند ترجیح دادند در این خیمه شب بازی وارد نشده و با سکوت خبری از کنار این ماجرا عبور کنند.  
گفتنی است، چندی پیش شیخ اصلاحات در ماه مبارک رمضان خواب می‌بیند که در صحرایی گرم و سوزان گیر افتاده که از شدت گرما زبانش در دهانش خشک شده و پس از آن هاشمی رفسنجانی نیز در حرم امام خمینی(ره) از دیدن امام خمینی(ره) در خواب در ایام ماه رمضان خبر داده بود.

[ چهارشنبه 89/6/31 ] [ 10:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 141
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392236