NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 میرحسین موسوی که این روزها به دلیل افشاگری آیت الله جنتی درخصوص دلارهای آمریکائی به جنبش سبز، شدیداً عصبانی شده است، به پرده دری و یاوه سرائی علیه نظام جمهوری اسلامی افتاده است.

به گزارش جهان وی که هیچ سابقه مبارزاتی در دوران ستمشاهی ندارد، ضمن ظالم خواندن جمهوری اسلامی و مقایسه آن با دوران سلطنت پهلوی، از مردم خواست که در برابر این نظام ظالم بایستند.

موسوی که به برکت انتخابات سال 88، نقاب 20 ساله نفاق از صورت و سیرتش برداشته شد، با توهین به علما و مراجع از آنها خواست در برابر این ظلم ها در کشور موضع گیری کنند: تا هنگامی که فرصت داده ایم که عده ای بر حکومت و مناصب و منزلتی هم سوار باشند و مردم را گوساله و بزغاله و خس و خاشاک بنامند این فرعونیت ادامه خواهد یافت و از دروغ سازمان یافته و تحریف اسلام استفاده خواهد شد.

 موسوی که مقصر اصلی در ریخته شدن خون بسیاری از هموطنانمان و مردم در خیابانها است، روز گذشته برای فرار از این مسئولیت گفت: فاجعه ای که اکنون در زندان ها رخ می دهد، ادامه اندیشه دبیرشورای نگهبان و شاگردان این چنینی اوست. فاجعه کهریزک و حمله به کوی دانشگاه و حمله به مردم نتیجه چنین نگاهی است که به خوبی درآن سبعیت و زشتی همه گرایش های اقتدارگرایانه و فرعونیت را می توان دید.

وی که به گفته دوستان و نزدیکانش به عصبانیت و پرخاشگری شهره است، اینبار برای زنجیر پاره کردن، یک برنامه تلویزیونی را بهانه کرد و گفت: نیمه شعبان اتفاقی تلویزیون را روشن کردم و دیدم جشنی با عنوان جشن بزرگ ولایت در دانشگاه تهران را نشان می دهد. یک نفر با لباس روحانیت برای مردم آن هم در روزجشن و سرور مذهبی می گفت که اگر نصف جامعه علیه نصف دیگر که حاکم است باشد،آن نصف حاکم حق دارد همه نصف دیگر را اعدام کند! 

وی پس از این دروغ پردازی ادامه داد: در این رویکرد همان طور که آن ملبس به لباس روحانیت در نیمه شعبان در دانشگاه به صورت صریح گفت، حکومت اگر لازم ببیند می تواند حتی نیمی از جامعه را به قول ایشان اعدام کند و ما می دانیم که انتخاب این رویکرد جز متلاشی شدن نظام انتهایی نخواهد داشت. گرچه در انتها ایران، ایرانی و اسلام باقی خواهد ماند، ولی می توان حدس زد که خسارت این راه کمر ملت ما را خم خواهد کرد.
[ سه شنبه 89/5/12 ] [ 4:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 121
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392216