NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

هرچند آقای خاتمی پس از نامه اولش لحن خود را در موضع گیری هایش اندکی ملایم کرد اما تاکنون حاضر به مرزبندی با دشمنان نظام و نیز عذرخواهی رسمی و علنی از مردم به خاطر رفتار سال اخیر خود نشده است.

به گزارش شبکه ایران، برخی منابع خبری مدعی شده اند که محمد خاتمی قصد نوشتن نامه ای به مقام معظم رهبری را دارد.

در همین باره، ارگان مطبوعاتی نزدیک به شهرداری تهران در مطلبی تحت عنوان "نامه جدید خاتمی"، نوشت: خاتمی در مراسم ختم ناصر خرازی، برادر سید کمال خرازی، وزیر خارجه دولت اصلاحات که در مسجد الغدیر میرداماد برگزار شد، در گفت‌وگویی خصوصی با یکی از مدیران ارشد کشور به بیان نظرات خود پرداخته است.

بر اساس آنچه هفته نامه مثلث منتشر کرده، خاتمی در صحبت‌های خود تاکید کرده است که ما به مقام معظم رهبری اعتقاد داریم و معتقدیم تنها کسی که در شرایط فعلی می‌تواند کشور را به آرامش برساند، حضرت آیت الله خامنه‌ای است.

رئیس بنیاد باران که تلاش دارد خود را از جمع دیگر سران فتنه جدا کند، همچنین از تمایل خود برای دیدار با مقام معظم رهبری خبر داده و گفته است که قصد دارد نامه‌ای خطاب به ایشان بنویسد.

وی تلویحا ادعای اخیرا موسوی درباره ارتباط مستمر و نزدیک میان او ،کروبی و خاتمی را رد کرده و به بیان انتقادات شدید از عملکرد میرحسین موسوی از سال گذشته تاکنون پرداخته است.

محمد خاتمی تاکنون در تایید این تصمیم خود اظهارنظر رسمی نکرده است.

نامه سال گذشته

اما خبر عزم آقای خاتمی برای نوشتن برائت نامه به رهبر انقلاب در شرایطی منتشر می شود که وی سال گذشته هم در نامه‌ای پنهانی به رهبر معظم انقلاب، از افراطی گری های سران فتنه و فعالان این جریان اعلام برائت کرده بود.

وی در ان نامه نوشته بود که من از همان ابتدا به دوستان تاکید کردم که این راه اشتباه است اما آنان به سخن من گوش نکردند.

رئیس بنیاد باران گرچه ابتدا این موضوع را تکذیب و منابع منتشر کننده این خبر را به "دروغگویی" متهم کرده بود اما دی ماه 88 خبر ارسال این نامه را تایید کرد.

آقای خاتمی در توجیه تکذیب های خود گفته بود که این نامه به صورت محرمانه و نه عمومی برای رهبر معظم انقلاب ارسال شده است و صحیح نیست که جزئیات و مفاد این نامه منتشر شود.

توبه نامه محتشمی پور

تقریبا همزمان با انتشار خبر نامه خاتمی به رهبر معظم انقلاب بود که علی اکبر محتشمی پور، مشاور میرحسین موسوی و معروف به طراح ادعای تقلب، نامه ای به مسئولان ارشد نظام نوشت و ضمن ابراز ندامت از رویکرد و اقدامات خود در ماه های اخیر، همه ادعاهایش را پس گرفت و گفت که نیت بدی نداشته است!

هدف خاتمی

فعالان سیاسی تصمیم رئیس بنیاد باران را برای نوشتن برائت نامه، نتیجه ناامیدی وی از تاثیرگذاری و آینده جریان و سران فتنه و تلاش برای حضور مجدد در صحنه سیاسی ارزیابی می کنند؛ موضوعی که حامیان انقلاب اسلامی برای تحقق آن شروط مختلفی ذکر کرده اند.

البته این شروط همزمان با انتشار خبر برائت نامه های سال گذشته مطرح و گفته شد مسئولان نظام و منتقدان جریان فتنه تاکید دارند که سران و فعالان این جریان باید ضمن "اعلام رسمی پشیمانی خود" و "جبران خسارت ها"، در برابر رفتارهای پس از انتخابات خود "پاسخگو" باشند و اجرای قانون درباره خود را بپذیرند.

هرچند آقای خاتمی پس از نامه اولش لحن خود را در موضع گیری هایش اندکی ملایم کرد اما تاکنون حاضر به مرزبندی با دشمنان نظام و نیز عذرخواهی رسمی و علنی از مردم به خاطر رفتار سال اخیر خود نشده است.


[ یکشنبه 89/7/4 ] [ 4:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 337
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392677