NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه هاشمی تلاش می‌کند فتنه‌گران را جزو خانواده انقلاب نگه دارد گفت: هاشمی می‌گوید که من سعی می‌کنم ارتباط فتنه‌گران را با نظام نگه دارم تا از ریزش آنها جلوگیری شود.

به گزارش شبکه ایران، دکتر غلامعلی حدادعادل، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، شب گذشته با حضور در جمع طلاب، دانشجویان و فعالان مساجد اهواز با اشاره به ناآرامی‌ها و فتنه‌گری‌های سال گذشته اظهار داشت: خوزستان در جریان فتنه، عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد و نظام و دولت شاهد زحمتی از طرف خوزستان نبود.

بنا بر گزارش شبکه خبر دانشجو، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این مسئله که سران فتنه به دنبال تحریک نظام هستند، تصریح کرد: سران فتنه و همسنگران آنها در خارج از کشور منتظر دستگیری هستند تا با قهرمان سازی بتوانند در بین مردم پایگاه اجتماعی داشته باشند و از کنار زدن خود جلوگیری کنند.
حدادعادل با بیان اینکه مردم در جریان فتنه متوجه شدند که اعتراض به انتخابات راهی برای براندازی نظام بود، ادامه داد: مردم با افزایش بصیرت خود متوجه افکار پلید این افراد شدند.

هاشمی تلاش می کند که فتنه گران را برگرداند
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص تلاش هاشمی رفسنجانی برای تداوم ارتباط خود با سران فتنه گفت: هاشمی تلاش می‌کند که فتنه‌گران را جزو خانواده انقلاب نگه دارد.
حدادعادل بیان داشت: هاشمی می‌گوید که من سعی می‌کنم ارتباط اینها را با نظام نگه دارم تا از ریزش آنها جلوگیری شود.

آقای هاشمی رفسنجانی، که از سوی منتقدان جریان فتنه و حتی بخشی از فتنه گران متهم به اتخاذ "مواضع دوپهلو" است، هفته گذشته با خانواده‌های عوامل مطرح فتنه 88 دیداری سه و نیم ساعته برگزار و از آنان دلجویی کرده است.

نکته قابل تامل اینکه، هاشمی رفسنجانی در این دیدار، احکام صادر شده برای فتنه گران را "جائرانه" خوانده و گفته بود: من به واسطه زندان در زمان شاه حال شما را درک می کنم.

وی اردیبهشت ماه امسال هم با مجرمان فتنه 88 دیدار و آنان را به استقامت فراخوانده بود.


[ دوشنبه 89/7/5 ] [ 11:17 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 209
بازدید دیروز: 825
کل بازدیدها: 4401423