NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

سید محمد خاتمی، از همرزمان همت و باکری خواست برای دفاع از واقعیت بسیج و سپاه موضع بگیرند.

به گزارش کیهان، رئیس دولت اصلاحات در دیدار شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ضمن استفاده ابزاری از چند عضو خانواده شهیدان همت و باکری - که مورد سوءاستفاده فتنه گران هستند و به تازگی به خانه کروبی و موسوی انتقال داده شده بودند- گفت: تعجب می کنم چرا وقتی خانواده دو شهید بزرگوار همت و باکری مورد تعرض قرار می گیرند سرداران و رزمندگان بزرگی که همکار و همراه این دو شهید بوده اند فریاد نمی زنند. این انتظار را از آنان داریم که برای دفاع از واقعیت بسیج و سپاه آشکار موضع بگیرند.

خاتمی سپس گفت: جریانی وجود دارد که سعی می کند در همه ارکان و امکانات نظام دست بیاندازد و همه نیروها را از رده خارج کند. خیال نکنید تنها اصلاح طلبان در معرض حملات و فشارهای این جریان هستند. درست است که آشکارا بیش از همه فشار روی اصلاح طلبان است ولی همه نیروهای استخوان دار، معتدل و نیروهایی که واقعا خوبند، آنها هم مورد فشار هستند.

وی مدعی شد: برخلاف سیاست اعلام شده جذب حداکثری و دفع حداقلی، آنچه در عمل جریان دارد سیاست دفع حداکثری و عدم جذب است.

خاتمی اشاره ای به این حقیقت نکرد که شهیدان والامقامی چون همت و باکری جان گرامی خویش را در راه دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه- عمود خیمه خط امام- و برائت علنی از استکبار و قدرت های زورگو گذاشتند و این درست در نقطه مقابل جریان منافق مدعی اصلاح طلبی که به نیابت از جبهه استکبار پنجه بر ارزش های انقلاب انداخت و بستر هتاکی علنی علیه فرهنگ جهاد و شهادت در احزاب و مطبوعات مدعی اصلاح طلبی را فراهم کرد تا آنجا که نوچه ها و تربیت شده ها همانان، با وقاحت تمام مانع از تشییع و تدفین پیکر همرزمان گمنام باکری و همت در دانشگاه شدند و پس از آن نیز با لباس مبدل زنانه تلاش کردند از معرکه آشوب بگریزند.

اما درباره سیاست جذب حداکثری و دفع حداقلی نیز که از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته باید یادآور شد که به تصریح حضرت آیت الله خامنه ای وحدت و همدلی صرفا با افراد و جریان هایی امکان پذیر است که اصول و مبانی انقلاب و خط امام را پذیرفته باشند و فتنه گرانی که همچنان خط خیانت را پی می گیرند نه تنها از وحدت مستثنی بلکه در زمره متهمانی که باید عقوبت شوند قرار دارند.

هفته نامه پنجره اخیرا خبر داده که خاتمی درصدد است ضمن ارسال نامه مخفیانه دیگری به محضر رهبر انقلاب، راه استمرار نفاق را هموار کند. وی دی ماه سال گذشته نیز نامه ای متضمن تخطئه برخی تندروی ها در جریان اصلاحات ارسال کرده بود اما آنچه جالب توجه است «خیانت علنی» و «ابراز ندامت و تخطئه پنهانی هم قطاران» است و این سؤال را پیش می کشد که رئیس بنیاد باران کی می خواهد با عناصر معاند و جبهه انقلاب روراست شود؟


[ دوشنبه 89/7/5 ] [ 11:22 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 480
بازدید دیروز: 825
کل بازدیدها: 4401694