NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
فرزند شاه مخلوع که چندی پیش از نشست های متعدد خود با مخالفان رژیم خصوصاً فتنه گران داخل و خارج ایران خبر داده بود، گفته است که "حیاتی‌ترین" و "خطیرترین" وظیفه ما مبارزه با ولایت فقیه است.به گزارش شبکه ایران، "رضا پهلوی" در یادداشتی که در سایت گویانیوز، متعلق به سازمان جاسوسی آمریکا(سیا)، منتشر کرده است، مدعی شده است که متهم اصلی تمام عملیات های تروریستی داخل ایران و حتی عراق، لبنان و افغانستان "جمهوری اسلامی" است و این جای تعجب ندارد!
پسر دیکتاتور مفلوک پهلوی بدون اشاره به خونریزی ها و کشتار هزاران نفر از مردم بی گناه کشورمان به دستور پدر و دیگر اجدادش، جمهوری اسلامی را به "کشتار مردم" و "خشونت طلبی" متهم کرده است.
وی در ادعایی جالب مدعی شده است: "در رفتار با زنان، یعنی بیش از نیمی از جمعیت ایران، با پیروان هر مذهبی غیر از مذهب شیعه، از میلیون ها ایرانی اهل سنت گرفته تا یهودیان و بهائیان و مسیحیان، با اقوام گوناگون ایرانی از کُرد و بلوچ و ترکمن، نیز بهره جویی عریان و مدام از خشونت مرگ بار و تهدید و ارعاب حضوری دائمی دارد."
این شازده ناکام که سقوط دیکتاتوری پهلوی را نتیجه به صحنه آمدن ولایت فقیه می داند، در سخنانی غضب آلود مدعی شده است که "حکومت «ولایت فقیه» تنها حکومتی است در دنیا که با هر اصل و ارزش، با هر نیرو و نهادی که لازم? وجود و رشد یک جامع? آزاد و مرفه و مسالمت جوست دشمنی فطری و خونین دارد" و باید این حکومت را از بین برد.
وی در عین حال به این واقعیت اذعان نکرد که حمایت غرب از کشتار و خونریزی پدر دیکتاتورش و تعطیلی دموکراسی و انتخابات و سپس حمایت از جنگ و تحریم اقتصادی و ممانعت از پیشرفت علمی، همگی سابقه ای سیاه از غرب مستکبر نزد افکار عمومی ایران گذاشته و آنها نمی توانند راهی به دل ملت ایران بجویند.
رضا پهلوی در اوج آشوب های سال گذشته گفته بود "من و میرحسین موسوی در یک تقاطع مهم به هم رسیده ایم و من از جنبش سبز حمایت می کنم".

[ دوشنبه 89/7/5 ] [ 11:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 135
بازدید دیروز: 359
کل بازدیدها: 4403607