NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

نشریه حامیان موسوی در دانشگاه صنعتی شریف در اقدامی جالب با پوشش مواضع باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا، محمود احمدی‌نژاد را محکوم کرد.

به گزارش فارس، امروز دوشنبه 5 مهرماه نشریه‌‌ای با عنوان "زیر سوال " از سوی تعدادی از حامیان موسوی در سطح دانشگاه صنعتی شریف توزیع شد که در کنار عنوان نشریه نوشته شده بود "مقدم دانشجویان جدید را گرامی می‌داریم! "

در این نشریه که پنجمین شماره آن بود در گفت‌وگویی با عباس عبدی عضو حزب منحل شده مشارکت صدر تا ذیل دولت را زیر سوال برده و به سبک برخی سیاست‌مداران دولت‌های مستکبر، دستاوردهای هسته‌ای کشورمان را بی‌فایده خوانده است.

اما با وجود اینکه حتی تندترین رسانه‌های غربی نیز به مؤثر و جریان‌ساز بودن مواضع رئیس‌جمهور در نیویورک اذعان کرده و کارشناسان، دانشجویان و مردم کشورمان نیز از این مواضع رئیس‌جمهور کشورمان تقدیر کرده‌اند، نشریه مذکور در اقدامی عجیب به جای پوشش اظهارنظر تحلیل‌گران درباره این سخنرانی‌های رئیس‌جمهور، به پوشش نظرات باراک‌اوباما رئیس‌جمهور آمریکا پرداخته و سخنان احمدی‌نژاد را محکوم کرده است!

این نشریه همچنین به انتشار مصاحبه‌ای از صادق زیباکلام مبادرت ورزیده است که در آن نیز سخنان رئیس‌جمهور کشورمان در آمریکا با انتقاد وی روبرو شده است!

نشریه مذکور همچنین در اخباری جداگانه به پوشش مواضع میرحسین موسوی از سران فتنه پرداخته و به اشاعه آن مبادرت ورزیده است.


[ سه شنبه 89/7/6 ] [ 9:18 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 92
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392187