NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
تقلای فراوان و محسوس همسر مهندس موسوی برای مطرح کردن خود و اظهارنظرهای وی که اخیراً افزایش یافته است با خشم و عصبانیت اطرافیان موسوی و تعدادی از سران گروه های مدعی اصلاحات روبرو شده است.به گزارش جهان به نقل از کیهان، معترضان در جلسات نه چندان خصوصی خود حرکات و اظهارات زهرا رهنورد را باعث شرمساری و آبروریزی دانسته و توضیح می دهند که بارها نارضایتی خویش را به اطلاع موسوی رسانده اند.

یکی از معترضان که عضو مرکزیت حزب مشارکت است بعد از مرخصی از زندان در جمع کسانی که به دیدنش آمده بودند گفت: «بهتر است آقای موسوی این خانم را به خانه سالمندان بفرستد»! وی در واکنش به خنده حاضران و هشدار یکی از آنها که جلسه خیلی هم خصوصی نیست- برخی از اقوام شخص مورد نظر هم در جلسه حضور داشتند- گفت؛ «البته خانه سالمندان را شوخی می کنم ولی واقعا این خانم 70 ساله آبرویی برای جنبش(!!) باقی نگذاشته و طوری حرف می زند که انگار همه تلاش ها و هزینه دادن ها و زندان رفتن های ما تحت رهبری او بوده است... به مدیر سایت کلمه اعتراض می کند که چرا خبر فعالیت های مرا سانسور می کنید؟ برای دویچه وله پیغام فرستاده که به جای موسوی باید با من مصاحبه کنید... شنیده ام که موسوی هم دلش از دست او خون است ولی ظاهرا کاری از دستش ساخته نیست». این عضو مرکزیت حزب مشارکت در ادامه با حالتی شوخی و جدی؛ گفته است؛ «باید نام جنبش سبز(!!) را به «نهضت مادربزرگ ها» تغییر بدهیم».

گفتنی است، بعد از مراجعه همسران شهید ابراهیم همت و شهید حمید باکری به منزل موسوی که از حضور آنان ممانعت شد و به دنبال انعکاس این خبر در سایت جرس، زهرا رهنورد در تماس با عطاءالله مهاجرانی با عصبانیت به وی می گوید؛ همسر همت و باکری برای ملاقات با من آمده بودند، و اعتراض می کند که چرا در خبر سایت جرس به این موضوع اشاره ای نشده است!!

[ سه شنبه 89/7/6 ] [ 9:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392371