NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

سایت رسمی آیت الله هاشمی رفسنجانی طی روزهای اخیر با گسترش دامنه حملات خود به رئیس جمهور و مقایسه آشکار وی با بنی صدر، تلاش کرد تا سناریوی شبیه سازی وقایع دهه اول انقلاب را عملیاتی کند.

در اینجا به گوشه ای از تلاش های سایت رسمی آیت الله هاشمی رفسنجانی برای کلید زدن این پروژه هتاکانه اشاره می شود:

ذیل تیتر «هاشمی رفسنجانی و بزرگان انقلاب سیبل مشترک تخریبها از بنی صدر تا احمدی نژاد!» و همچنین «امام و رهبری: تهمتها راجبران کنید؛ روسای جمهور 58 و 88: جبران نمی کنیم!»، آمده است:

• هاشمی سال 58: خلاف گویی و افشاگری های اثبات نشده در شأن جایگاه ریاست جمهوری نیست!

• روایت تذکر امام در مورد جبران خطای تهمت به اشخاص و عدم ترتیب اثر رئیس جمهوری که مدعی بود حرف هر کسی را نپذیرد حرف امام برایش لازم الاجراست!

• بنی صدر: مردم از رئیس جمهورشان انتظار افشاگری دارند و من این کار را برای مردم کردم و بازهم خواهم کرد!

• هاشمی رفسنجانی سال 88: خلاف گویی های رئیس جمهور خلاف قانون، شرع و سوگند رئیس جمهور است و شان منصب ریاست جمهوری را زیر سوال برد!

• تذکر رهبرانقلاب: هر کس هر ادعایی در مورد بستگان آقایان نیز دارد نباید قبل از اثبات در مراجع و مجاری قانونی، در رسانه ها بیان کند.

• تمجید رهبری از شخصیت آیت الله هاشمی: آقای هاشمی قبل از انقلاب، اموال خود را صرف مبارزه می کرد و هرگز از انقلاب برای خودش، مالی نیاندوخته است.

• رهبری: در همان ایام بعد از مناظره به رئیس جمهور تذکر دادم چون می دانستم ترتیب اثر می دهد!

• احمدی نژاد: کسی که 75 میلیون نفر می‌گویند او مشکل دارد زمانی اسمش را می‌بری «همین‌ها !!!» می‌گویند چرا اسمش را بردی و فریاد می‌زنند که اخلاق کنار رفت، پاسخ می‌دهیم که این زبان مردم است، 75 میلیون از او ناراحتند، 75 میلیون می‌گویند او نباید در امور کشور دخالت کند!!!

و...

این سایت همچنین در مطلبی جهت دار با تیتر «اولین خواسته رهبری که احمدی نژاد اجابت نکرد: تهمتها را جبران کن!» با فاصله کمتر از چند دقیقه از انتشار مطلبی با تیتر  «اولین خواسته امام که بنی صدر اجابت نکرد: تهمتها را جبران کن!» و با اشاره به بخش کوتاهی از صحبت های رهبری در نماز جمعه خرداد ماه سال گذشته سعی در مصادره به مطلوب کردن فرمایشات معظم له کرده و آورده است :

«هر کس هر ادعایی در مورد بستگان آقایان نیز دارد نباید قبل از اثبات در مراجع و مجاری قانونی، در رسانه ها بیان کند، چرا که اینگونه اقدامات در جامعه و بویژه در اذهان جوانان، تلقی نادرست ایجاد می کند .آقای هاشمی قبل از انقلاب، اموال خود را صرف مبارزه می کرد و در سی سال اخیر هم با به عهده گرفتن مسئولیت های فراوان، در حساس ترین مقاطع در خدمت انقلاب و نظام بوده و هرگز از انقلاب برای خودش، مالی نیاندوخته است.»

این درحالیست که رویکرد سایت شخصی آقای هاشمی مبنی بر بازسازی تفرقه و دعواهای سیاسی پس از گذشت کمتر از 10 روز از توصیه رهبری به وحدت و پرهیز از اختلافات در دیدار با کارگزاران نظام صورت می گیرد. ایشان در این دیدار صراحتا بر پرهیز از وارد کردن اختلافات شخصی به مسائل کلان کشور و اظهار نظرات مسئولین، تأکید کردند.


منبع : شبکه خبر دانشجو
[ سه شنبه 89/7/6 ] [ 9:49 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392364