NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

وزیر اطلاعات گفت که ما پشتیبانی‌های مالی که از جریان فتنه شده را بررسی مفصلی داشتیم و در آینده افشا خواهد شد.

به گزارش شبکه ایران، کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که در حاشیه جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) اعضای کمیسیون متبوعش با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد، از حضور حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در این جلسه خبر داد و گفت که وی در این جلسه به سؤالات چند تن از نمایندگان پاسخ داد.

*وزیر اطلاعات: در منشور براندازی نظام آورده شده که نباید از مقدورات خارج از کشور غافل شد

بنابر گزارش فارس وی افزود: اولین سؤال مربوط به کواکبیان نماینده سمنان بود که درباره جزئیات و مستندات سخنان وزیر اطلاعات مبنی بر کمک یک میلیارد دلاری به خاتمی، موسوی و کروبی پرسید که وزیر اطلاعات به شکل تفصیلی در پاسخ به این سؤال گفت "در منشور براندازی که از بخشی از اصلاح‌طلبان به دست آمد، آورده شده که نباید از امکانات و مقدورات انسانی و غیرانسانی خارج از کشور غافل شد ".

جلالی اضافه کرد: همچنین وزیر اطلاعات گفت "در سند تأملات راهبردی حزب مشارکت آمده است که بخش مردم سالار باید از بحران‌هایی که کل سیستم سیاسی را تهدید می‌کند، استفاده نماید ".

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس بر همین اساس یادآور شد: وزیر اطلاعات بیان کرد که دشمن 17 میلیارد و 700 میلیون دلار در بحث جنگ نرم هزینه کرده‌ است؛ اسناد آن وجود دارد. البته این رقم غیر از رقمی است که به ضدانقلاب و گروه‌های تروریستی کمک شده و همچنین غیر از رقم‌های مربوط به هزینه‌های علمی و پژوهشی و ... است.

جلالی به نقل از وزیر اطلاعات گفت که ما پشتیبانی‌های مالی که از جریان فتنه شده را بررسی مفصلی داشتیم و در آینده افشا خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: وزیر اطلاعات در این جلسه بیان کرد که اعترافاتی وجود دارد مبنی بر این که CIA پول به آنها داده است و این افراد از چهره‌های مؤثر برخی ستادهای فتنه هستند.
وی ادامه داد: وزیر اطلاعات معتقد است که سیستم‌های اطلاعاتی الزاماً کمک‌ها را به شکل مستقیم به افراد نمی‌دهند، بلکه راه‌های ارائه این کمک‌ها به جریان فتنه بسیار متنوع و در عین حال پیچیده است.
نماینده شاهرود همچنین در بیان جزئیات این جلسه از اقناع مصطفی کواکبیان،عضو فراکسیون اقلیت مجلس از توضیحات وزیر اطلاعات خبر داد.

سوال درباره حواشی همایش دوم ایرانیان خارج از کشور

وی بیان کرد: سؤال دوم را الیاس نادران نماینده مردم تهران از مصلحی در باره این که آیا در مدعوین همایش دوم ایرانیان افراد ضد انقلاب، مسئله‌دار و نزدیک به اپوزسیون وجود داشته است؟ چقدر برای این همایش هزینه شده؟ آیا سرو مشروبات الکلی و رقص مختلط در شب همایش در یکی از هتل‌ها صحت دارد؟ چقدر سرمایه از برگزاری این همایش جذب اقتصاد کشور شده است؟پرسید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در باره پاسخ مصلحی به سئوال نادران افزود: وزیر اطلاعات گفت که در این خصوص گزارش جامعی از نقاط ضعف و قوت این همایش تهیه شده که این گزارش منصفانه و دقیق است و بنده قائلم در مجموع، نقاط مثبت این همایش بر نقاط ضعفش می‌چربید.
جلالی گفت: وزیر اطلاعات اعلام کرد در خصوص افراد مدعو جلسه همه تشریفات و مأموریت‌ها انجام شده بود؛ اما اینکه این همایش چه میزان هزینه داشته جزو ماموریت ما نیست. بلکه مربوط به سازمان حسابرسی است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در خاتمه تصریح کرد: وزیر اطلاعات اعلام کرد که در خصوص سرو مشروبات الکلی هیچ سندی وجود ندارد و شخص وزیر اطلاعات با انگیزه جدی این مسئله را پیگیری کرده‌ اما چنین چیزی نیافته است.


[ چهارشنبه 89/7/7 ] [ 7:14 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 197
بازدید دیروز: 359
کل بازدیدها: 4403669