NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

به گزارش جوان آنلاین،پس از ملاقات موسوی وخاتمی که در آن مطالبی در انتقاد از یکدیگر مطرح شده بود، زهرا رهنورد نسبت به اظهارات خاتمی بر آشفته شده و با لحن ناخوشایندی خاتمی را خطاب می نماید و از میر حسین می خواهد ، همانگونه که تا اینجا رهبری جنبش را برعهده داشته از این به بعد هم بدون اتکاء به آدم های سازشکار و.... این رسالت را تا انتها ادامه دهد .

ظاهرا عصبانیت رهنورد و طرح این مطالب در جمع عده ای از عوامل فتنه ، به سمع خاتمی و اطرافیان ایشان می رسد و خاتمی با سکوت وابراز تاسف ( تکان دادن سر ) از اظهار نظر خود داری می کند ولی اطرافیان وی ، این نوع برخورد از سوی همسر میر حسین را بی حرمتی به خاتمی دانسته و اعلام داشته اند ، مشکل اصلی در رفتار آقای موسوی است که اجازه می دهد این خانم اینگونه بی حرمتی نماید.

در همین راستا منابع آگاه از یک جلسه مهم و حیاتی در اردوگاه اصلاح طلبان خبر می دهند که عن قریب برگذار خواهد شد و اینگونه که مطرح است تصمیمات سرنوشت سازی گرفته خواهد شد .

گفتنی است اختلافات اصلاح طلبان و موسوی سابقه ای چند ماهه دارد ، و با وجودیکه سعی شده در محافل رسانه ای مطرح نگردد ، این اواخر به قدری حاد شده است که در بین هواداران هم به رسوخ پیدا کرده است و از قرائن واخبار جسته وگریخته چنین بر می آید که بزودی باید منتظرتغییر وتحولات مهمی در بین جریان فتنه سبز بود .


[ سه شنبه 89/4/29 ] [ 9:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 364
بازدید دیروز: 359
کل بازدیدها: 4403836