NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
نویسندگان این نامه به دوستان خود در اوین نوشته اند که برای در امان ماندن از عواقب اعتصاب غذا، دست به این اقدام نزنید چرا که ایران بوجود نیروهایی توانمند وجوانان برومندی همچون شما نیاز دارد!

به گزارش شبکه ایران، سایت وابسته به وزیر ارشاد دولت اصلاحات در خبری جالب مدعی شده که جمعی از زندانیان گوهردشت کرج، نامه‌ای را خطاب به زندانیان بند 350 اوین نوشته‌اند و حمایت خود را از آنان اعلام کرده اند.

این زندانیان همچنین خواستار پایان آنچه اعتصاب غذا خوانده، شده‌اند!

نویسندگان این نامه همچنین به دوستان خود در اوین نوشته اند که برای در امان ماندن از عواقب اعتصاب غذا، دست به این اقدام نزنید چرا که "جنبش سبز دموکراسی خواهی، برای ساختن ایرانی آزاد به وجود نیروهایی توانمند وجوانان برومندی همچون شما نیاز دارد"!

این مطلب درحالی از سوی سایت آقای مهاجرانی منتشر شده که همین سایت بارها اخباری را مبنی بر تحت شکنجه بودن زندانیان در بازداشتگاه‌های مختلف منتشر کرده و مدعی شده بود که تمامی زندانی‌ها در سلول‌های انفرادی و به دور از هرگونه وسایل ارتباط جمعی نگهداری می‌شوند.

البته نویسنده این مطلب توضیح نداده چگونه می‌توان در سلول انفرادی، تحت شکنجه و حصر اطلاعاتی شدید بود و در عین حال، از جزئی‌ترین اخباری که در سایت‌های اینترنتی ضدانقلاب منتشر می‌شود باخبر شد و حتی ضمن ارتباط با یکدیگر، نامه‌ای نوشته و آن را از زندان نیز خارج کرد!

با این حال به نظر می رسد، که این اقدامات و انتشار نامه ها، تلاش برای توجیه "شکستن اعتصاب غذای چند تن از زندانیان مطرح فتنه" است که به دلیل نبود انگیزه حاضر نیستند دستگاه گوارش خود به عذاب بیندازند.

چنانچه چندی پیش پسر مرحوم منتظری در نامه ای به احمدپور، یک زندانی فتنه، که گفته شد دست به اعتصاب غذا زده است از وی خواست که به فتوای پدرش عمل کند و به خود گرسنگی ندهد چرا که منتظری اعتصابی را که منجر به ضرر جسمی شود، جایز ندانسته است!


[ چهارشنبه 89/5/13 ] [ 9:18 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 422
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392762