NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
اکبر گنجی گفت: رویدادهای ماه های اخیر، این ایده را بسط داده است که جریان سبز(فتنه) مانند اصلاح طلبان تمام شد و به بایگانی تاریخ ایران پیوست.

به گزارش فضای مجازی خبرگزاری فارس، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک عنصر سکولار متواری به خارج از کشور در تازه ترین اظهار نظر خود به از بین رفتن جریان فتنه و اصلاحات و قرار گرفتن آن ها در "زباله دان تاریخ " اشاره نمود.
اکبر گنجی، در سخنرانی روز شنبه خود در کلیسایی واقع در کلن آلمان گفت: رویدادهای ماه های اخیر،این ایده را بسط داده است که جریان سبز(فتنه) مانند اصلاح طلبان تمام شد و به بایگانی تاریخ ایران پیوست.
بنابر این گزارش ،گنجی با بیان شواهد و قرائن ادعاهای خود گفت: نا آرامی های خیابانی در ایران پایان یافت.حمایت ها از جریان سبز (فتنه) به سرعت کاهش یافت و به جای افزایش تعداد فعالان این جریان، شاهد زوال و ریزش سریع آن بودیم. آیت الله خامنه ای در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری،صریح تر از هر کس این مدعا را مطرح کرد و گفت : "در آن فتنه حتی کسانی که به فردی غیر از فرد منتخب رأی داده بودند، بعد از افتادن نقاب از چهره ی فتنه گران، آنها هم بر سر اصول و ارزش ها ایستادند و دیدیم که در 9 دی و 22 بهمن همه به خیابان ها آمدند و مشخص شد که فتنه گران، اقلیتی معدود هستند.
وی افزود: اجتماعات برخی ایرانیان مقیم کشورهای خارج پایان یافت و در خارج شرایط به حالت عادی بازگشت.
وی یادآور شد: شکاف بین سران جریان سبز (فتنه) افزایش یافته است. محمد خاتمی در پی بازسازی دوباره "جبهه اصلاح طلبان " با محوریت خود، گفت و گو با رهبری و فعالیت در چارچوب های تعیین شده از سوی مقام رهبری است.اختلافات کروبی و خاتمی هم کاهش نیافته است. در این بین انحلال جبهه مشارکت اسلامی و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی نیز بر تیره بختی های سبز ها(فتنه) و اصلاح طلبان افزوده است.


[ سه شنبه 89/7/13 ] [ 8:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 443
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4402231