NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
نسرین ستوده که ظاهرا پول آجیل و پلو ماهی شب عیدش نرسیده است در پیامی به فتنه گران فراخوان داده است که در ایام تعطیلات نوروز همچنان مقابل کانون وکلا خواهد بود!!
خانم ستوده مگه پول آجیل و پلو ماهی شب عید نرسیده است!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز فتنه گران در سالهای پس از فتنه ثابت کرده اند هروقت حقوق مزایایشان می رسیده چند وقتی به خوشگذرانی مشغول بوده و از آزادیخواهی و دموکراسی و... دم نمی زدنند و هرگاه جیره و مواجب تمام می شد یا دیر می رسید چندتا خوش رقصی برای زودتر فراهم شدن بساط طرب و شادی انجام می دادند!

بنا بر این گزارش نگاهی به پرداخت جوایز و پولهای حرام بنگاههای صهیونیستی گواهی بر صدق مدعای ماست و گوشهای بسته شد بر واقعیات امروز ایران اسلامی نیز گواهی بر شکمهای پر شده از حرام مدافعان دروغین حقوق بشر غربی.



به گزارش خبرنگار ما در همین خصوص نسرین ستوده که ظاهرا پول آجیل و پلو ماهی شب عیدش نرسیده است! در پیامی به فتنه گران فراخوان داده است که در ایام تعطیلات نوروز همچنان مقابل کانون وکلا خواهد بود.

به گزارش عصر امروز اما این خبر مضحک ستوده با واکنشی که شاید وی انتظارش را نداشت از سوی برخی مواجه شد و کامنت های بی تفاوت و گاها تمسخر آمیز بازدیدکنندگان صفحه وی نشان از موفقیت روز افزون این فتنه گر می باشد!؟

نگاهی به برخی از این کامنت ها که نشان از اهمیت این فتنه گر دارد خالی از لطف نیست!:



همانطور که ملاحظه می نمایید این نوع برخورد از سوی اندک طرفداران زبانی وی فقط یک پیام دارد و آنهم اینکه تو پول شو را می گیری چرا ما خودمان را خراب کنیم " تو تنهایی موفق باشی!"

[ دوشنبه 93/12/25 ] [ 8:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 147
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392242