NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده اند که آرمانهایشان موضوعی نیست که قابل مذاکره، معامله و حتی قابل طرح برای مذاکره باشد.
به گزارش جهان، محمد میلادی کارشناس مسائل سیاسی در وبلاگ خود نوشت: در دو سال اخیر رسانه های تجدیدنظر طلب در تاکتیکی هماهنگ کوشیده اند، با فضاسازی های هدفمند و غوغاسالاری زنجیره ای همواره کسانی را که از عملکرد دولت لب به انتقاد گشوده اند و یا از شدت نفوذ عناصر مرتبط با فتنه ی88 در مراکز حساس تصمیم گیری و اجرایی در دولت ابراز نگرانی کرده اند ،در تقابل با خواست و اراده عمومی مردم جلوه دهند.

این در حالی است کسانی که دغدغه ی آرمان های انقلاب اسلامی را دارند، برخاسته از متن مردم اند و به عبارتی نه اینکه تازه به دوران نرسیده اند بلکه خالق دورانی هستند که همین امروز آقایان با اقتدار کامل توانسته اند در منصب های مختلف حساس مدیریتی و اجرایی در کشور قرار بگیرند.

دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف حاصل مجاهدت ها و ایثارگری های ملت مسلمان ایران بوده تا کشورمان با اقتدار و عزت در منطقه و جهان که خون بهای شهیدان است در راه تحقق آرمان ها به حرکت پرشتاب خود ادامه دهد. مقام معظم رهبری در باره اهمیت آرمان ها می فرمایند: «ایستادگی ملت و پایبندی به شعارهای انقلاب بزرگترین پشتوانه کشور و دولت برای حرکت و پیشرفت در عرصه های مختلف بوده و اقتدار حقیقی ملت و نظام در گرو وفاداری مستمر به آرمان ها و شعارهای انقلاب اسلامی است.»(1)

در سطح کلان دو عامل مهم که شامل اقدامات تجدیدنظر طلبان در حوزه سیاست داخلی و سیاست خارجی هست موجب دلنگرانی آحاد مردم و دلسوزان انقلاب در رابطه با تحقق آرمان های انقلاب اسلامی شده است.

عامل نخست که احتمال تدارک فتنه ی وسیع تر دیگری را در آینده افزایش می دهد؛ نفوذ عناصر مرتبط و فعال در فتنه ی88 در مراکز حساس اجرایی و شبکه سازی عناصر تندروی اصلاح طلب در سطوح مدیریتی وزارت کشور می باشد. آیا انگیزه گماردن عناصر فعال در فتنه ی88 در پست های کلیدی فقط در حد تمرد از توصیه اکید مقام معظم رهبری در خصوص خط قرمز بودن بکارگیری عناصر فعال در فتنه در دولت بوده یا پشت این شبکه سازی و بازسازی تشکیلاتی هدف شوم دیگری نهفته است که با نزدیک شدن به انتخابات آتی مجلس این موضوع روشن تر خواهد. 

چه سخنی بجز فرمایشات امام خامنه ای مدظله العالی می تواند نقشه های شوم دشمنان را برآب کند و خوابشان را آشفته سازد که می فرمایند:« اما هرکجا که رهبری احساس کند از مصلحت بزرگی غفلت می شود،وارد خواهد شد و تا رهبری زنده است هیچگاه نخواهد گذاشت،در حرکت عظیم ملت ایران بسوی آرمانها،ذره ای انحراف ایجاد شود.»(2)

علت دوم نگرانی وفاداران انقلاب اسلامی در سراسر دنیا؛ترویج تفکر سازش کارانه با استکبار جهانی به بهانه ی استیفای حقوق ملت و خطر نزول از آرمانهاست.

چرا که عده ای تنها راه حل مشکلات را ارتباط با آمریکا عنوان می کنند و تمام مشکلات کشور را ناشی از عدم مصالحه با آمریکا و اعمال تحریم های آمریکا اعلام می کنند و البته هرچه زمان میگذرد ، تلاشهای بیهوده برخی عناصر تجدیدنظرطلب برای عادی سازی روابط ایران با آمریکا نیز آشکارتر می شود. مقام معظم رهبری در همین راستا می فرمایند:« علت همه فشارهای سیاسی و اقتصادی و حتی تهدیدهای نظامی، نگرانی دشمن از عزم ملت ایران برای ادامه حرکت پرشتاب در مسیر آرمان ها و ارزش های انقلاب و تکیه بر اعتماد به نفس ملی است زیرا روشن شدن کارآیی انقلاب اسلامی موجب به خطر افتادن موجودیت استکبار در میان کشورهای اسلامی خواهد شد.»(3)

ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده اند که آرمانهایشان موضوعی نیست که قابل مذاکره، معامله و حتی قابل طرح برای مذاکره باشد. لذا دلیلی که موجب نگرانی طرفداران و وفاداران انقلاب اسلامی در دنیا و ایران شده است گستاخی و زیاده خواهی آمریکا و پیشروی قدم به قدم استکبار برای مقابله و نابودی آرمان هایمان هست. مقام معظم رهبری ضمن هشدار به تیم مذاکره کننده هسته ای و طرفداران برقراری ارتباط با آمریکا می فرمایند:« البته دشمن فعلاً به صراحت با آرمانها کاری ندارد اما اگر عقب نشینی بشود بعداً سراغ آرمانها هم می آید،بنابراین باید با هوشیاری،هدف، پیشنهادها،حرفها و اقدامات دشمن را درک کرد. »(4)

نگران و دلواپس آرمانهایمان بودن و پرداختن به ابعاد آن در راستای آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی در شرایط کنونی تنها کاری هست که هر جوان انقلابی می تواند انجام دهد،هرچند با ادبیاتی که شایسته ی هیچ فرد مسئولی در نظام جمهوری اسلامی ایران نیست،بیسواد خطاب شود.

مقام معظم رهبری درباره همین موضوع خطاب به جوانان می فرمایند:«آینده ایران عزیز کاملاً درخشان است و به فضل الهی راه پر افتخار تحقق آرمانها ادامه می یابد و جوانان کشور روزی را خواهند دید که دشمنان گردنکش و ظالم در مقابل آنها مجبور به خضوع شوند.»(5)

(1) بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم مریوان 26/2/1388
(2) بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم استان فارس 3/2/1390
(3) بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم استان آذربایجانشرقی 28/11/1386
(4) بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم 17/10/1393
(5) بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم 17/10/1393

[ جمعه 94/1/28 ] [ 8:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 274
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392614