NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
میرحسین ادعا کرد مدیران موثر کشور در حزب مشارکت، مجاهدین انقلاب و اعتماد ملی حضور دارند!به گزارش رسالت، میرحسین موسوی که بعد از بیان دروغ بزرگ سال 88 درباره نتایج انتخابات و رئیس‌جمهور خواندن خود قبل از پایان رای گیری، رتبه ویژه‌ای برای خود در میان دروغ پردازان به جا گذاشت هنوز هم به این رویه ادامه می‌هد.
 
وی در مطلبی که خودش به نام مصاحبه تهیه کرده و در سایت متعلق به خود به نام مصاحبه منتشر کرده است به طور تلویحی از افشاگری‌های احمدی‌نژاد در نطق سازمان ملل و مصاحبه با رسانه ‌های آمریکا ابراز ناراحتی کرد.
میرحسین همچنین از احزاب مشارکت و مجاهدین انقلاب و حزب اعتماد ملی که نقش موثری در فتنه سال گذشته داشتند حمایت کرد و متخلفان و محکومان این احزاب را مدیران موثری که می‌توانند در بحران تحریم به داد کشور برسند دانست و مورد حمایت قرار داد.
 موسوی در ادامه حمایت خود از عوامل فتنه در حادثه سال گذشته ادعا کرد وقتی می‌بینم مدیران برجسته کشور در زندان هستم متاثر می‌شوم!
 میرحسین در این مصاحبه توضیح نداد اگر مدیران برجسته کشور در سه حزب منحل شده و غیر قانونی حضور دارند، پیشرفت‌های علمی و عمرانی کشور طی پنج سال گذشته به دست چه کسانی انجام گرفته است؟!

[ پنج شنبه 89/7/15 ] [ 7:19 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 65
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392405