NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
احمد پورنجاتی از اعضای اصلی فتنه 88 و برخی دیگر از اعضای فتنه آن سال با درج مطلبی در فیسبوک خویش خاطره اهانت به عزاداران سیدالشهدا در عاشورای سال 88 را با درج مطلبی دیگر و گرفتن قیافه ای حق به جانب در اذهان زنده نمودند.
اهانت چند بار فتنه گران به عزاداری سید الشهدا(ع) + سند
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز تخریب هدفمند عزاداران حسینی و عزاداری مردم جامعه توسط اتاق فکر فتنه گران و فعالان رسانه ای فتنه بصورت گسترده ای کلید خورده است.

بنا بر این گزارش احمد پورنجاتی از اعضای اصلی فتنه 88 و برخی دیگر از اعضای فتنه آن سال با درج مطلبی در فیسبوک خویش خاطره اهانت به عزاداران سیدالشهدا در عاشورای سال 88 را با درج مطلبی دیگر و گرفتن قیافه ای حق به جانب در اذهان زنده نمودند.

به گزارش خبرنگار ما پورنجاتی در مطلب خود ضمن نادیده گرفتن تمام تجمع های غیر قانونی منافقین فتنه 88 در این سالها که برای مردم زحمت بودند و خسارات های زیادی را زدند که هرجا می خواستند جمع می شدند و هرچه را می خواستند از اموال مردم  به آتش می کشیدند به برپایی خیمه های عزاداری که نهایتا دو هفته در سطح شهر برای عزاداری سالار شهیدان برپا می شود اعتراض نموده و به عزادارن جسارت نموده است.

به گزارش خبرنگار ما وی در بخشی از مطلب خود چنین آورده است که: " آیا این روند به خود وانهاده و گسترش یابنده که "هر چند نفر در هر محله که عشقشان کشید" از چند روز مانده به آغاز محرم ،مجازباشند بی اعتنا به همه ی قواعد "حقوق عمومی" فضایی را اشغال کنند، معبری را ببندند..."




به گزارش عصر امروز وی در انتهای مطلب خود نیز چنین آورده است که: " فلذا(زهر مار و فلذا) کاش در کنار یا به جای این همه دیگ و دیگ بر و پلوی قیمه و موج آفرینی و قایقرانی در دریای "عواطف" خلق الله،همان یک لقمه آبگوشت بی ریای ظهر عاشورای دوران نوجوانی و جوانی نسل ما بود و یکی دو برگ "معرفت" ویکی دو گام آگاهی بخشی برای دریافت چند و چون بی آرایه و پیرایه ی واقعیت تاریخی و حقیقت و فلسفه ی ماجرای پر آموزه ی قیام حسین ع ..."

اما باید به وی گفت اولا؛ این اراده الهی است که موج عاطفه و عشق بر حسین تا قیام قیامت زنده بماند این را بدانید که دستگاه جور بنی امیه و بنی العباس نتوانستند این را خاموش کنند شما و سایر فتنه گران رهرو آنان که دیگر عددی نیستید!

ثانیا؛ مطمئن باشید که اگر آن آبگوشت ظهر عاشورا برای شما معرفت به ارمغان داشت هیچگاه در برابر حسین زمان نمی ایستادید و ننگ آتش زدن خیمه های عزای حسین(ع) در ظهر عاشورای 88 را به وجود نمی آوردید و به آن افتخار نمی کردید و آن اراذل و اوباش را مردم خداجوی لقب نمی دادید!

ثالثا؛ و صد البته آگاهی شما و سایر دوستانتان هم از نوع آگاهی است که برای چند صباح حکومت دنیا در برابر ظالم سر تعظیم فرود آوردید و ملتمسانه به پای جور افتادید تا در برابر مردم خویش و نظامی اسلامی آنان ایستادگی نمایید!؟

[ پنج شنبه 94/7/30 ] [ 3:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392362