NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

آیت‌الله نوری همدانی از آن متن خوشش آمد و آنرا از من گرفت و به بنده گفت که فقط یک جای آن ایراد داشت که شما به جای بسیجی آیت‌الله به بنده گفتید آیت‌الله بسیجی.به گزارش شبکه ایران، حسین قدیانی با حضور در نشست "رسالت دانشجو " در دانشگاه تهران به سخنرانی پرداخت.
به گزارش فارس، حسین قدیانی نویسنده کتاب "نُه ده " عصر امروز دوشنبه در نشست "رسالت دانشجو " که با حضور دانشجویان جدیدالورود دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران از سوی بسیج دانشجویی این دانشکده در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت:‌ بسیجی بودن مقدم بر دانشجو بودن است.
وی اظهار داشت:‌ به بهانه کتاب «نه ده» به دیدار آیت‌الله نوری همدانی می‌رفتم در اتوبان به این فکر کردم که در هنگام دیدار آیت‌الله نوری همدانی چه سخنانی را به وی بگویم و به همین دلیل متنی را نوشتم.
قدیانی اضافه کرد:‌ آیت‌الله نوری همدانی از آن متن خوشش آمد و آنرا از من گرفت و به بنده گفت که فقط یک جای آن ایراد داشت که شما به جای بسیجی آیت‌الله به بنده گفتید آیت‌الله بسیجی.
این نویسنده با اشاره به چفیه انداختن رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: این چفیه که امروز بر دوش آقا است نشان‌دهنده ایت است که آقا می‌خواهد بگوید من قبل از هر چیز بسیجی‌ام زیرا آقا مانند عده‌ای خواص بی‌بصیرت مناسبتی چفیه نمی‌اندازد.

وی تاکید کرد: این خواص بی‌بصیرت اگر در هفته دفاع مقدس سال بعد پوتین هم پایشان بکنند شاید یاد پوتین (نخست وزیر روسیه) بیفتید اما یاد علم‌الهدی و ... نخواهیم افتاد.


[ سه شنبه 89/7/20 ] [ 11:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 592
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4402380