NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
سران رژیم صهیونیستی که با دخالت دادن کشورهای اروپایی، آمریکا و سازمان ملل و حتی خواهش از لبنان در جلوگیری از سفر احمدی‌نژاد راه به جایی نبردند، این بار تصمیم گرفتند در یک اقدام جدی و با اقتدار! 2 هزار بادکنک با پرچم این رژیم به هوا بفرستند.به گزاش شبکه ایران، مقامات رژیم صهیونیستی پس امتحان کردن راه‌های مختلف برای جلوگیری از سفر احمدی‌نژاد به لبنان اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ اقدامی نمی‌تواند مانع این سفر که مورد تایید دو طرف ایرانی و لبنانی است، قرار گیرد.
رژیم صهیونیستی که در هول و هراس از سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به لبنان، به آمریکا، فرانسه و سازمان ملل نامه داده بود، در نهایت تصمیم گرفت به مقامات لبنان هم هشدار بدهد که اولین قربانی این سفر خود آنها هستند اما پس از بی‌تفاوتی مقامات لبنانی و تایید سفر احمدی‌نژاد از سوی میشل عون، میشل سلیمان و سعد حریری، آنها دست از پا درازتر و شکست خورده، این بار همه هوش و ذکاوت خود را جمع کردند تا به راه حلی اساسی برسند.
در همین خصوص و پس از امتحان کردن راه‌های مختلف این بار سران رژیم صهیونیستی تصمیم گرفتند در یک اقدام جدی و با اقتدار! 2 هزار بادکنک با پرچم این رژیم به هوا بفرستند.
‌امل شحاده خبرنگار و تحلیلگر مسایل سیاسی لبنان روز دوشنبه گفت‏:‏ رژیم صهیونیستی در اعتراض به سفر محمود احمدی‌نژاد رییس جمهوری ایران به جنوب لبنان قصد دارد ‏2‌‏ هزار بالن با پرچم این رژیم به هوا بفرستد.
وی روز دوشنبه در گفت‌وگو با تلویزیون ال‌بی‌سی لبنان گفت‌‏:‏ مسئولان و شخصیت‌های این رژیم در صدد هستند با شرکت در راهپیمایی ضمن پرتاب کردن بالن‌های با پرچم این رژیم اعتراض خود را به سفر احمدی‌نژاد به لبنان اعلام کنند.
بر اساس این گزارش این اقدام درحالی صورت می‌گیرد که رژیم صهیونیستی بر تعداد نظامیان خود در نقطه مرزی فلسطین اشغالی با لبنان افزوده است و‏ انتظار می‌رود در آستانه سفر احمدی‌نژاد به جنوب لبنان، مرز شمالی این رژیم به ویژه مناطق نزدیک به بوابه فاطمه واقع در جنوب لبنان شاهد افزایش حضور نظامیان رژیم صهیونیستی باشد‏.‏
این تحلیل گر مسایل سیاسی ادامه داد‏:‏ قرار است گروهی از تشکل‌های سیاسی مختلف رژیم صهیونیستی با تجمع در یک نقطه مرزی با لبنان نسبت به سفر احمدی‌نژاد به جنوب این کشور اعتراض کنند

[ سه شنبه 89/7/20 ] [ 12:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 4392158