NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

گروهی ناشناس در لبنان تهدید کرد که اگر رئیس جمهور ایران به لبنان بیاید، اجازه نخواهد داد که بسادگی از این کشور خارج شود.    

به گزارش مشرق، پایگاه خبری الجزیره قطر، در خبری مدعی شد که گروهی ناشناس به نام "گردان‌های عبدالله عزام" تهدید کرده است که اگر "محمود احمدی‌نژاد " وارد لبنان شود، این کشور را هدف قرار می‌دهد.

الجزیره اعلام کرد، این جماعت ناشناس است و پیش از این شناخته شده نبوده است.

این گروه اعلام کرده است: "آنچه لبنان نامیده می‌شود را به لرزه خواهیم انداخت اگر احمدی‌نژاد پایش را در آن بگذارد".

الجزیره به نقل از این گروه افزوده است: هر کار محالی برای عملی کردن کار خود انجام می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم احمدی‌نژاد همان طور که به لبنان می‌آید از آن خارج شود.

گفته می‌شود به دلیل بازتاب بسیار گسترده سفر رئیس جمهور به لبنان، آمریکا و کشورهای غربی به همراه گروه های وابسته به این جریان در لبنان از مدت ها پیش از پیامدهای مهم این سفر ابراز نگرانی کرده بودند.

وزارت امور خارجه آمریکا بتازگی با صدور اطلاعیه ای، از شهروندان آمریکایی خواسته بود به علت شرایط ناپایدار امنیتی در آستانه سفر احمدی نژاد به لبنان، از سفر به این کشور بپرهیزند.

پیگیری های خبرنگار بین الملل مشرق حاکی است گردان های عبدالله عزام" از گروه های نزدیک به القاعده است که یگان های "زیاد الجراح" در زیرمجموعه این گروه مسؤولیت عملیات های میدانی آن را بر عهده دارد و اطلاعیه تهدید لبنان به علت سفر احمدی نژاد نیز از سوی این یگان ها صادر شده است.


[ چهارشنبه 89/7/21 ] [ 7:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 482
بازدید دیروز: 825
کل بازدیدها: 4401696