NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مدیرکل سابق محیط زیست استان تهران:
چرا ابتکار بدترین انتخاب روحانی بود؟
مدیرکل سابق محیط زیست استان تهران معصومه ابتکار را بدترین انتخاب روحانی برای ریاست سازمان حفاظت از محیط زیست دانست و گفت: ای‌کاش این فرد منصوب شده در جایگاهی قرار می‌گرفت که به سلایق سیاسی‌اش بپردازد.
چرا ابتکار بدترین انتخاب روحانی بود؟
به گزارش جهان، محمد باقر صدوق در گفت‌وگو با تسنیم از عملکرد رییس سازمان حفاظت محیط زیست و برخی رفتارهای سیاسی وی در مصاحبه اخیر با رسانه‌ گاردین اشاره کرد و افزود: رییس سازمان حفاظت از محیط زیست به‌جای اعتراض به شورای نگهبان بهتر است در کارهای سیاسی دخالتی نکند؛ اگر می‌خواهد چنین عملکردی داشته باشد مناسب‌ترین راه این است که استعفا بدهد.

مدیرکل سابق محیط زیست استان تهران علت صحبت‌های ابتکار پیرامون شورای نگهبان و یا تأیید و رد صلاحیت‌ها را حضور دو تن از دوستانش در جمع کاندیداها دانست و گفت: شهربانو امانی و سید احمد نبوی که یکی از آنان مشاور ابتکار و دیگری مدیرکل سابق بازرسی ریاست سازمان حفاظت از محیط زیست بوده‌اند رد صلاحیت شده‌ و نگرانی ابتکار نیز از بیان مطالب مندرج در رسانه‌های بیگانه به همین علت است.

صدوق ضمن گلایه از مصاحبه رییس سازمان حفاظت از محیط زیست با رسانه‌های بیگانه تأکید کرد: بهتر است ابتکار در جایی به کار گرفته می‌شد که به‌راحتی به سلایق سیاسی‌اش بپردازد و محیط زیست نیز قربانی نمی‌شد.

وی در پایان تصریح کرد: ای‌کاش مسئول سازمان حفاظت از محیط زیست لحظاتی را نیز کنار کارمندان خود و در اتاق‌هایشان سپری کند و پای درددل آنان نیز بنشیند.

 معاون رئیس‌جمهوری و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در روزهای اخیر در مصاحبه‌ای با گاردین اعلام کرده که مهم‌ترین موضوعی که دولت روحانی با آن مواجهه خواهد داشت، انتخابات ماه فوریه پارلمان و مجلس خبرگان است.

وی مدعی شده است: نگرانی‌هایی در زمینه فرآیند بررسی و تفحص شورای نگهبان وجود دارد و امیدواریم که بتوانیم بر نگرانی‌ها غالب شویم. همه چشم‌انتظار انتخابات عادلانه و رقابت سالم هستند و این مهمترین موضوعی است که ما در پیش داریم. دولت در پی اطمینان یافتن از انجام درست انتخابات بر اساس قانون و اصولی است که ما برای چشم‌انداز دموکراسی در کشور داریم.

[ چهارشنبه 94/10/30 ] [ 3:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 196
بازدید دیروز: 574
کل بازدیدها: 4401984