NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

علی مطهری که رفتارهای دور از بصیرت وی موجب فاصله گرفتن اصولگرایان مجلس از او شده است، در جوسازی علیه رئیس‌جمهور همزمان با سفر تاریخی فرزند ملت ایران به لبنان ناکام ماند.

به گزارش رجانیوز، این نماینده مجلس که از روز گذشته تکاپوی ویژه‌ای را برای جمع‌آوری امضا به‌منظور طرح سؤال از رئیس‌جمهور آغاز کرده است، به‌دلیل بی‌اعتباری در میان اصولگرایان با واکنش منفی روبرو شده و تعداد امضاهایی که تاکنون جمع کرده، به کمتر از 10 مورد می‌رسد.

مطهری در جریان انتخاب اعضای شورای مرکزی اصولگرایان مجلس تنها دو رأی به‌دست آورد که با احتساب یک رأی آن از طرف خود او، تنها یک نفر دیگر به وی رأی داده بود.

در عین حال، جوسازی هدفمند علیه رئیس‌جمهور همزمان با سفر تاریخی نماینده انقلاب اسلامی به لبنان که امریکا و اسرائیل از هفته‌ها قبل جریان مشابهی را برای تضعیف موقعیت دکتر احمدی‌نژاد و تحت‌الشعاع قرار دادن این سفر تاریخی آغاز کرده‌اند، با واکنش منفی نمایندگانی که مطهری برای امضا گرفتن به آن‌ها مراجعه می‌کند، مواجه شده است.

مطهری در طی ماه‌های قبل نیز بارها به تیتر اول رسانه‌های ضدایرانی در جریان‌سازی منفی علیه رئیس‌جمهور تبدیل شده و به‌نظر می‌رسد وی با دچار شدن به نوعی کیش شخصیت تلاش می‌کند موقعیت از دست رفته و اعتبار خود را که به‌واسطه انتساب او به شهد بزرگوار استاد مطهری است، با این رفتارهای عجیب بازیابی کند.

علی‌رغم توهین‌های مکرر مطهری به رئیس‌جمهور که در کنار جوسازی‌هایی مشابه اقدام اخیر او از زمان انتخابات سال گذشته تاکنون ادامه دارد، و مشخص نیست چنانچه فردی از جایگاه نمایندگی مجلس، همین ادبیات هتاکانه را در قبال رؤسای دو قوه دیگر از قوای سه‌گانه نیز به‌کار می‎برد، همین اغماض در قبال او صورت می‌گرفت یا خیر.

علی مطهری با "نه" نمایندگان مواجه شد

ایرنا در همین زمینه نوشت: علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که از روز گذشته مشغول جمع آوری امضا برای طرح سوال از رییس جمهور بود به دلیل مواجه شدن با پاسخ منفی نمایندگان، امروز چهارشنبه از این تصمیم خود منصرف شد.     
یکی از نمایندگان مجلس که خواست نامش ذکر نشود در این باره اعلام کرد که علت این انصراف عدم استقبال نمایندگان از این اقدام مطهری بوده است.

وی افزود: بسیاری از نمایندگان به خاطر این که این رفتار مطهری را مغایر با منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام در جامعه می‌دانستند از امضای این طرح سوال امتناع کردند.

وی خاطر نشان کرد که مطهری روز گذشته تنها توانسته بود 8 امضا برای این طرح خود جمع کند.

طبق آیین نامه داخلی مجلس طرح سوال از رییس جمهور نیازمند امضای دو سوم نمایندگان مجلس است.

مطهری سال گذشته نیز موضوع طرح سوال از رییس جمهوری را پیگیری کرد که همان زمان نیز با بی تفاوتی نمایندگان روبه رو شد و همکارانش طرح وی را برای سوال از رییس جمهور امضا نکردند. 


[ پنج شنبه 89/7/22 ] [ 7:22 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 408
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392748