NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
وزیر امورخارجه آمریکا که نتوانست استقبال گسترده مردم بیروت از رئیس‌جمهوری ایران را تحمل کند، ضمن تلاش برای نادیده گرفتن ماهیت جنگ‌طلبانه رژیم‌صهیونیستی که تهدیدی برای ثبات و امنیت لبنان به حساب می‌آید، ادعاهایی بی‌اساس را در این زمینه مطرح کرد.به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، "هیلاری کلینتون " وزیر امور خارجه آمریکا در رابطه با سفر "محمود احمدی‌نژاد " به بیروت مدعی شد: آمریکا مخالف هرگونه تلاش برای تضعیف ثبات و یا تشدید تنش‌ها در لبنان است.
این در شرایطی است که آمریکا ضمن تجهیز رژیم‌صهیونیستی خود بزرگترین تهدید برای امنیت لبنان و خاورمیانه به حساب می‌آید.
رژیم‌صهیونیستی که اساسا شالوده آن بر پایه توسعه‌طلبی و جنگ‌افروزی بنا نهاده شده است، در حالیکه از امضای پیمان منع گسترش تسلیحات هسته‌ای امتناع می‌ورزد، بیش از 200 کلاهک هسته‌ای در زرادخانه‌های خود دارد و همواره در تلاش بوده است تا به مناطق مختلف در خاورمیانه حمله کند. از جمله‌ جنگ‌افروزی‌های رژیم‌صهیونیستی می‌توان به جنگ 33 روزه با لبنان و همچنین جنگ 22 روزه در نوار غزه اشاره کرد.
محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان صبح امروز در رأس هیئتی بلندپایه بنا به دعوت رسمی "میشل سلیمان " همتای لبنانی وی در سفری دو روزه وارد بیروت پایتخت لبنان شد.
هزاران نفر از مردم لبنان در بدو ورود احمدی‌نژاد، با تجمع مقابل فرودگاه بیروت و در دست داشتن تصاویر احمدی‌‌نژاد، آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی بنیانگذار انقلاب ایران و به اهتزاز در آوردن پرچم ایران، از رئیس جمهوری ایران استقبال کردند.
این،‌ نخستین سفر محمود احمدی‌نژاد به لبنان است که ‌با دعوت رسمی میشل سلیمان و در چارچوب همکاری‌های اقتصادی و فرهنگی ‌صورت می‌گیرد.
رئیس‌جمهوری ایران بعدازظهر امروز نیز به میدان شهدا در بیروت رفت و به شهدای این کشور ادای احترام کرد.
احمدی‌نژاد همچنین طی این سفر از مناطق جبهه‌های نبرد رزمندگان مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان با نظامیان رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان بازدید ‌و ‌در اجتماع ‌مردم این کشور در ورزشگاه شهر "بنت جبیل " ‌که سیدحسن نصرالله‌ دبیرکل حزب‌الله لبنان در سال 2000 میلادی به مناسبت جشن آزادسازی جنوب این کشور از اشغال صهیونیست‌ها ‌از این رژیم ‌به عنوان لانه سست عنکبوت نام برد، سخنرانی خواهد کرد.

[ پنج شنبه 89/7/22 ] [ 7:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 363
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392703