NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
حضور نصرالله در سفارت ایران برای دیدار احمدی‌نژاد با هدیه ویژه

گزارش منابع موثق حاکی است دبیرکل مجاهد حزب‌الله لبنان عصر پنج‌شنبه در آخرین ساعات سفر تاریخی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به لبنان، با وی دیدار و گفت‌وگو کرده است.
به گزارش رجانیوز، در این دیدار که در محل سفارت ایران در بیروت واقع در منطقه "بئر حسن" برگزار شده،‌ در مورد موضوعات مختلف اعم از وضعیت منطقه، لبنان و نتایج سفر تاریخی دکتر احمدی‌نژاد به این کشور بحث شده است.
همچنین،‌ سید حسن نصرالله یک قبضه سلاح را که مقاومت در جنگ 33 روزه لبنان (تابستان 2006) از نظامیان صهیونیست غنیمت گرفته بود، به‌عنوان ابراز وفاداری و تشکر به رئیس‌جمهور ایران هدیه داد.
شبکه تلویزیونی المنار متعلق به حزب‌الله لبنان و سایت رسمی مقاومت که خبر این دیدار را منتشر کردند، تصویری از آن را بر روی خروجی قرار نداده‌اند.
این در حالی است که به‌دلیل ملاحظات امنیتی خاص سید حسن نصرالله، حضور او در سفارت ایران برای دیدار با رئیس‌جمهور کشورمان نوعی تشکر ویژه از وی و حسن ختام برای یک سفر تاریخی تلقی می‌شود.
دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی چهارشنبه شب خود احمدی‌نژاد را پشتیبان مظلومان و مجاهدان خوانده و گفته بود که ما نفس‌های امام خامنه‌ای را در وجود شما احساس می‌کنیم.

دکتر احمدی‌نژاد و سید حسن نصرالله اسفند ماه سال گذشته نیز در دمشق در نشست سه‌جانبه‌ای با حضور رئیس‌جمهور سوریه با یکدیگر دیدار کرده بودند.

 

 


[ شنبه 89/7/24 ] [ 8:14 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 449
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392789