NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
کارشناس سیاسی کشورمان گفت: تلویزیون بی بی سی سال هاست در اصل نقش ترمینال تجمیع ضدانقلاب را بازی کرده و مسئولیت ایجاد پروژه اپوزیسیون واحد برانداز علیه نظام اسلامی را بر عهده گرفته است.
دیدار سفیر دولت روحانی از ساختمان "بی بی سی" در لندن؟!
به گزارش عصر امروز مهدی محمدی کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال خود نوشت:

 مدتها عقیده داشته ام و به سبب برخی وظایف این مسئله را از نزدیک لمس کرده ام که بی بی سی هر چه هست یک رسانه نیست. رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی دیروز از اراده انگلیسی برای مداخله در انتخابات ایران سخن گفتند.

بی بی سی اصلی ترین ابزار این مداخله است. تلویزیون بی بی سی سال هاست در اصل نقش ترمینال تجمیع ضدانقلاب را بازی کرده و مسئولیت ایجاد پروژه اپوزیسیون واحد برانداز علیه نظام اسلامی را بر عهده گرفته است.

 جلسه ضد ایرانی در سرویس اطلاعات خارجی انگلیس وجود ندارد که نماینده بی بی سی در آن حاضر نباشد. تنها مشکل بی بی سی در طول همه این سالها نداشتن ارتباط با محیط داخلی ایران بود که ظاهرا به لطف دولت اعتدال آن هم تا حدود زیادی حل شده است.

 برخی خبرها می گوید سفیر دولت در لندن شخصا سری هم به ساختمان بی بی سی زده است. اگر امروز بی بی سی جسارت مداخله در انتخابات را به خود می دهد، حاصل آن است که پیش تر برخی دیوارها فرو ریخته است."

[ جمعه 94/11/30 ] [ 8:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 562
بازدید دیروز: 420
کل بازدیدها: 4404454