NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
در واقع حامیان فتنه و برخی اصلاح طلبان با به راه انداختن هرج و مرج در فضای جامعه و صحبت از رفع حصر سران فتنه و ممنوع التصویری راس دیگر به دنبال استحاله جمهوری اسلامی هستند.
چرا برخی به دروغ دنبال رفع حصر و ممنوع التصویری سران فتنه می باشند
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز به اعتقاد بسیاری از کارشناسان اصلاح طلبان و طرفداران دولتی آنان به دروغ به دنبال رفع حصر هستند این در حالی است که از این حصر استفاده بیشتری می برند؟  
  
بنا بر این گزارش آنچه مشخص است این است که آنها اتفاقا از این تداوم حصر استفاده و بهره برداری سیاسی خود را می کنند، زیرا به عینه مشخص است که این جماعت مدعی با توبه سران فتنه، نمی توانند عملا برنامه های خود را به خوبی پیش ببرند، در واقع تصور می کنند با رفع حصر، ظرفیت اجتماعی خود را از دست می دهند.

در واقع حامیان فتنه و برخی اصلاح طلبان با به راه انداختن هرج و مرج در فضای جامعه و صحبت از رفع حصر سران فتنه و ممنوع التصویری راس دیگر به دنبال استحاله جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ما اقدام دیگر این عناصر افراطی از مطرح کردن مسئله نشاط سیاسی در دانشگاهها، این است که با پروژه سیاست زدگی که آفت جنبش های دانشجویی است را دنبال کرده و این فضای علمی را به محلی برای پیاده سازی اهداف شوم خود تبدیل کنند اقدامی که در دوسال گذشت در سطح دانشگاهها انجام دادند و جلوی شتاب علمی دانشگاهها را گرفتند و گام در مسیر دشمنانی نهادند که با برنامه ریزی کلان درصدد انجام این اقدامات بودند.
  
هنوز یادمان نرفته این افراد در مراسم روز دانشجوی امسال پیام محمد خاتمی را خواندند و در حضور رئیس جمهور به صورت هدفگذاری شده شعارهایی در خصوص رفع حصر سردادند و عده ای تلاش کردند مراسم روز دانشجو را با بیان این شعارها برهم بزنند، پس مشخص است که حامیان فتنه و برخی اصلاح طلبان اتفاقا از قضیه حصر استفاده کرده و می کنند تا به اهداف خود برسند بدون تردید رفع حصر و محاکمه سران فتنه سودی به حال این افراد ندارد، نان آنها در همین است که از حصر سران فتنه در جهت منافع خود و دشمنان ما بهره بگیرند.  

به گزارش عصر امروز قطعا محمد خاتمی که راس دیگر فتنه 88 می باشد و در حصر نیست و از رافت اسلامی برخوردار می باشد نباید از این موقعیت سوء استفاده کند خاتمی با اتکا بر سیاست یکی به نعل و یکی به میخ تلاش می کند تا هم جایگاه خود را در نظام حفظ کند و هم با موسوی و کروبی همراه باشد. 
  
این فرد علیرغم اینکه از رافت اسلامی برخوردار شده بازهم به دنبال سوء استفاده می باشد اما باید بداند که صبر نظام و ملت حدی دارد بالاخره اگر وی بخواهد همین گونه به رویه خود ادامه بدهد، تردید نداشته باشد که برخورد قانونی شامل حالش خواهد شد.

[ پنج شنبه 94/12/27 ] [ 8:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 446
بازدید دیروز: 825
کل بازدیدها: 4401660