NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

رئیس سابق کمیته فتوای الازهر مصر در جدیدترین فتوای خود اعلام کرد که هر کشور عربی یا اسلامی که با آمریکا و اسرائیل علیه ایران همکاری کند، گناهکار و جنایتکار در حق اسلام است.

به گزارش روزنامه الجمهوریه مصر «شیخ عبدالحمید الاطرش» رئیس سابق کمیته فتوای الازهر مصر اعلام کرد که هر کشور عربی و اسلامی علیه ایران به آمریکا کمک کند، جنایتکار است. ادامه مطلب...

[ شنبه 90/8/21 ] [ 9:8 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

ملک فهد، پادشاه سابق عربستان دارای معشوقه‌ای مسیحی بوده که در خفا با وی در ارتباط بوده، وی در سال 2004 از خاندان سعود به دلیل عدم پرداخت نفقه‌400 میلیون گینه استرلینگی خود شکایت کرده است.

 اخیرا تصویری از ملک فهد بن عبد العزیز، پادشاه سابق عربستان سعودی در برخی رسانه‌ها منتشر شده که او را با خانمی در وضعیتی زننده نشان می‌دهد.


 

روزنامه انگلیسی «ایندپندنت» طی گزارشی درباره این عکس چنین می‌نویسد:
ملک فهد در سال 1968 با دختری به نام «جنان حرب» آشنا می‌شود. وی از خانواده‌ای فلسطینی‌-مسیحی است که در آن زمان در حیفا زندگی می‌کرد.
ملک فهد در سال 1968 و درحالی‌که جنان بیش از 20 سال نداشت با وی آشنا می‌شود و در مراسمی سری و مخفیانه در کاخ خود او را به عقد موقت خود در می‌آورد.
جنان تا سال 1970 در کاخ فهد مخفیانه بسرمی‌برد تا اینکه در این سال برخی از چهره‌های برجسته خاندان سعود وی را از عربستان طرد می‌کنند، ‌ با این حال رابطه فهد و جنان در لندن ادامه پیدا می‌کند تا این‌که در سال 1982 فهد به پادشاهی عربستان می‌رسد.
از زمانی که فهد قدرت را در عربستان بدست می‌گیرد، رابطه خود با جنان را قطع می‌کند و برای این‌که بر روی این رابطه سرپوش بگذارد، تلاش می‌کند با دادن رشوه‌ 8 میلیون گینه استرلینگی جنان را وادار به سکوت کند. اما متعهد می‌شود، نفقه او را پرداخت کند.
 چند سال بعد روند پرداخت نفقه قطع می‌شود و همین موضوع جنان را وادار می‌کند، در سال 2004 با ارائه شکایتی به دادگاه لندن خواستار نفقه خود از پادشاه سعودی شود.
این درخواست بدون پاسخ باقی می‌ماند و یک سال بعد فهد از دنیا می‌رود، و مقامات سعودی تلاش می‌کنند، پس از آن پرونده بسته شود، اما جنان بار دیگر با تلاش‌های بسیار دوباره پرونده نفقه خود را که 400 میلیون گینه برآورد شده به جریان انداخته است.
 جنان حرب که هم اکنون شصت و چهارمین سال زندگی خود را سپری می‌کند، در این‌باره از ملکه الیزابت دوم درخواست کمک و دخالت در قضیه را کرده و تاکید نموده، ‌ در صورتی‌که مقامات سعودی به شکایت وی رسیدگی نکنند، وی دست به تالیف کتابی درباره رابطه خود با فهد خواهد زد و این موضوع موجب می‌شود، بسیاری از خفایای آل سعود را برملا کند.

[ شنبه 90/8/21 ] [ 9:3 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به سخنان اخیر‌ هاشمی رفسنجانی گفت: خواصی که نمی‌توانند خود را با قافله سالار انقلاب هماهنگ کنند منزوی شده و سقوط خواهند کرد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان (وابسته به صدا و سیما) با اشاره به اظهارات اخیر ‌هاشمی‌رفسنجانی در جمع فارغ‌التحصیلان برگزیده سازمان استعدادهای درخشان مبنی بر اصلاح بی‌واهمه انحرافات، اظهار کرد:‌ هاشمی شخصیتی است که در فراز و نشیب‌های انقلاب، چه قبل از پیروزی انقلاب چه اوایل آن نقش مثبتی در حرکت انقلاب ایفا کرده است اما وی هم اکنون به عنوان شخصیتی که افت و خیز زیادی در مواضع، عملکرد و رفتار خود دارد شناخته می‌شود. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/8/21 ] [ 8:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

تنها با گذشت ساعتی از بیانات مهم رهبر معظم انقلاب، رسانه های خبری جهان از این مواضع با عنوان پاسخ محکم ایران به تهدیدات خارجی یاد کردند.
به گزارش مهر، اکثر رسانه های بین المللی امروز بیانات مهم مقام معظم رهبری را که در مراسم تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی (ع) ابراز داشتند، بازتاب دادند.
خبرگزاری رویترز بلافاصله پس از انتشار این سخنان مهم در رسانه های خارجی در اخباری فوری به بازتاب آن پرداخت. رویترز ابتدا این بخش از سخنان مقام معظم رهبری را منتشر کرد که از پاسخ محکم ارتش و قوای نظامی ایران به هرگونه تجاوز خبر داده بودند.
این خبرگزاری در ادامه بخش دیگری از این اظهارات را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد رهبر جمهوری اسلامی ایران به آمریکا، اسرائیل و همپیمانانش درباره هرگونه حمله به مراکز هسته ای هشدار داد. ادامه مطلب...

[ جمعه 90/8/20 ] [ 12:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک شرکت آمریکایی از تولید نوشیدنی ویسکی بدون الکل موسوم به ویسکی اسلامی خبر داد.
به گزارش روزنامه انگلیسی"دیلی میل"، یک شرکت تولید کننده نوشیدنی در آمریکا نخستین ویسکی حلال و بدون الکل را عرضه کرد.
این شرکت گفته است که این اقدام را برای حل مشکل افرادی کرده است که به دلایل دینی مانند مسلمانان یا پزشکی از نوشیدن ویسکی خودداری می کنند.
یکی از علمای اسلامی در دانشگاه الازهر هم در این باره گفت: راه حل مصرف ویسکی، زدودن ویژگی مست کنندگی این نوشیدنی است. هر نوشیدنی که خاصیت مست کنندگی داشته باشد حرام ولی غیراز این باشد مشکلی نیست. ادامه مطلب...

[ جمعه 90/8/20 ] [ 12:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:
انتشار اظهارات غیر رسمی رئیس‌جمهور درباره مسائل مهم کشور و سانسور آن توسط مجاری رسمی خبری که طی روزهای اخیر واکنش‌هائی را برانگیخته، جریان رسانه‌ای را دچار مشکلاتی کرده است.
سایت شفاف با بررسی این موضوع با توجه به دو سخنرانی احمدی نژاد در جمع اعضای ستادهای انتخاباتی خود و همایش تبیین طرح تحول نظام بانکی نوشت: دولتی‌ها از انجام این عمل هدف خاصی را دنبال می‌کنند چرا که به قول معروف با یک تیر دو نشان را می‌زنند. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/8/19 ] [ 12:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک روزنامه صهیونیستی از قول مامورین سابق امنیتی و نظامی اسرائیل نوشت که حمله به ایران مساوی با فروپاشی اسراییل است.
به گزارش  کیهان نوشت: روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی به قلم «سارا لیوو ویتچ» ابعاد و عواقب حمله نظامی اسراییل به ایران را مورد بررسی قرار داد.
این روزنامه نوشت: اگر جنگنده های اسرائیلی تاسیسات هسته ای ایران را هدف قرار دهند، در این حملات یک سوم این هواپیماها توسط پدافند هوایی در اختیار ایران که سیستم دفاعی روسی است، سقوط خواهند کرد و در ادامه به این نکته تاکید می کند که این حمله در نوع خود پیچیده ترین و خطرناک ترین حمله تاریخ اسرائیل خواهد بود و همچنین با استناد به منابع آگاه امنیتی از نبود اطلاعات کافی از تاسیسات هسته ای تهران سخن به میان می آورد و تاکید می کند که نتایج این حمله برای اسرائیل بیش از هر چیز به یک فاجعه شبیه خواهد بود. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/8/19 ] [ 12:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رئیس سازمان دارالقرآن کشور گفت : باتوجه به فراهم بودن ظرفیت های چاپ و انتشار قرآن در کشور ، واردات قرآن های چینی به کشور خلاف قانون است.
به گزارش واحد مرکزی خبر، قره شیخلو افزود : در کشورمان امکانات زیادی برای چاپ و انتشار قرآن موجود است و لزومی برای صرف هزینه های بسیار و اسراف منابع مالی در خارج از کشور برای انتشار و چاپ قرآن های چینی نیست. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/8/19 ] [ 12:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رئیس مجلس، بودجه 275 میلیاردی اختصاص یافته به دو استان توسط احمدی نژاد را لغو کرد
به گزارش جهان روزنامه خراسان نوشت:علی لاریجانی رئیس مجلس در نامه ای به رئیس جمهور اعلام کرده که مصوبه دولت مبنی بر اختصاص 150 میلیارد تومان بودجه به اقدامات فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد و 125 میلیارد تومان به پروژه های فرهنگی در استان سمنان به علت آن که بار مالی ناشی از آن قبلا محاسبه و در قانون بودجه کل کشور یا منابع داخلی دستگاه اجرایی ذیربط تامین نشده است، لغو می شود.


[ پنج شنبه 90/8/19 ] [ 12:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اگر شخصیتی که حضرت امام خامنه ای او را دارای سه مولفه بصیرت، علم و تقوا معرفی می کند، مجتهد سیاسی نیست لابد از دیدگاه آقای حجتی کرمانی افرادی چون هاشمی، خاتمی، کروبی و امثالهم که از مردودین فته هستند، مجتهدین سیاسی می باشند؟!

حجتی کرمانی که اخیرا به بهانه توصیه های اخلاقی و با نقاب دلسوزی برای نظام، علما و مردم، نامه ای سرگشاده ای را خطاب به حضرت علامه مصباح یزدی نوشته بود و همچون سایر دوستان اصلاح طلب خود، بدترین توهین ها و اتهامات را به وی روا داشت امّا زمانی که با متانت و اخلاق حضرت علامه مصباح یزدی در بی توجهی و عدم واکنش به این توهین ها روبرو می شود، با عصبانیت و خشم مضاعف نامه سرگشاده دوّم را نوشت و در ابتدای آن نامه آورد " از برادر ارجمندم حضرت استاد مصباح یزدی جداً گله‌مندم که در قبال نام? من سکوت اختیار فرموده‌، در ردّ یا قبول جزئی یا کلی آن اظهار نظری نکرده‌اند" ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/8/19 ] [ 7:49 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 282
بازدید دیروز: 245
کل بازدیدها: 4392622